Hvis man på et tidspunkt i sit voksenliv..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

Noneother

Zafir skriver:

Shit maaaan. Det lyder gyseligt. Godt den 'kun'havde en top fart på 140. Og godt du slap godt fra det!

Ja sjældent har jeg været så glad for at den ikke kan køre sådan rigtig stærkt.
Kunne lige ha set det for mig med 200km/t hen ad motorvejen. Flyyyt jer for helvede  ..!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Noneother

twinboys skriver:

som mænd ville have svaret kvinder og teknik... og som jeg nu svarer hvor dælen skulle du vide det fra....

Majbritt

Præcis. Den har jo kørt fint.. Ingen mislyde eller noget som helst... og så lige pludselig tager fanden bare ved den...

Anmeld

14. november 2011

Nessie

Er lidt glad for at du selv kunne fortælle historien, for så ved man da at du er ok

Puha, sikke en oplevelse, det må have været rædselsfuldt. Du har jo alligevel formået at tænke klart, selv om du var rædselsslagen. Jeg er ikke sikker på at jeg ville have husket at køre ind i nødsporet og slukke motoren, for jeg havde fået ringet efter hjælp

Anmeld

14. november 2011

Becks

Noneother skriver:

Præcis. Den har jo kørt fint.. Ingen mislyde eller noget som helst... og så lige pludselig tager fanden bare ved den...

Puha en forskrækkelse

Hvis det skulle ske igen, hvilket det ikke skal! Så skal du stille og roligt gå ned i gear indtil du er i første, det får bilen til og bremse lidt efter lidt.. Når man så når 30 km/t kan man bruge håndbremsen...

Anmeld

14. november 2011

Noneother

Tutter skriver:

Puha en forskrækkelse

Hvis det skulle ske igen, hvilket det ikke skal! Så skal du stille og roligt gå ned i gear indtil du er i første, det får bilen til og bremse lidt efter lidt.. Når man så når 30 km/t kan man bruge håndbremsen...

lige der der tænkte jeg nok mest af alt på ikke at ødelægge gearkassen. Den er det svage punkt på min bil, og den har ikke ligefrem godt af at man ikke slipper spederen, når man skifter gear. -og speederen var jo bare helt i bund her.

Anmeld

14. november 2011

Noneother

Nessie skriver:

Er lidt glad for at du selv kunne fortælle historien, for så ved man da at du er ok

Puha, sikke en oplevelse, det må have været rædselsfuldt. Du har jo alligevel formået at tænke klart, selv om du var rædselsslagen. Jeg er ikke sikker på at jeg ville have husket at køre ind i nødsporet og slukke motoren, for jeg havde fået ringet efter hjælp

Min første reaktion var jo osse at gribe efter min mobil og ringe 112. Den lå heldigvis begravet dybt i min jakkelomme, så jeg måtte finde på noget andet.

men nej.. Det var sgu ikke sjovt. Ved ikke lige hvorfor sådan nogle underlige ting altid skal ske for mig. Jeg mener hvor tit hører man lige om at folks biler bare går helt banjo på den måde?
Jeg har i hvert fald ikke hørt om andre det er sket for.

Anmeld

14. november 2011

Nessie

Noneother skriver:

Min første reaktion var jo osse at gribe efter min mobil og ringe 112. Den lå heldigvis begravet dybt i min jakkelomme, så jeg måtte finde på noget andet.

men nej.. Det var sgu ikke sjovt. Ved ikke lige hvorfor sådan nogle underlige ting altid skal ske for mig. Jeg mener hvor tit hører man lige om at folks biler bare går helt banjo på den måde?
Jeg har i hvert fald ikke hørt om andre det er sket for.

Har godt nok heller aldrig hørt om det før, og håber da virkelig aldrig at det sker igen

Anmeld

14. november 2011

twinboys

Noneother skriver:

puha....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.