SKAL prøve at skide i bukserne af skræk. Så bare ta´en tur i min bil.
Shite altså. Den har personlighed.
Forestil dig at du kører på motorvejen, og dine pedaler pludselig bare holder op med at virke uden varsel.
Det startede med at jeg undrede mig over at min speeder ikke rørte sig ud af stedet. Jeg kigger om der skulle ligge noget under den. Det gør der ikke.
-Så tramper jeg igennem på den, og det lykkedes mig at få den lidt ned. Fint så kan jeg da i det mindste køre til mekaniker med den, men nej. Bilen når op på 140km/t (som er tophastighed for den) og da jeg slipper speederen kører den stadig 140
Fuuuck!
Det er så her jeg til min store overraskelse opdager at bremsen osse sidder fast. Intet sker der. 

Nu går jeg ærlig talt lidt i panik. Jeg når både at overveje at ringe 112 og om den bare har tænkt sig at fortsætte til Sverige, eller hvad fuck der sker her. Skal lige siges at hele min krop ryster her, og jeg er fuldstændig ude af stand til at tænke klart.
Det her er lige omkring mit værste mareridt!
Jeg kommer så lidt ned på jorden. Tænder nødblink, kører ind i nødsporet og slukker bilen. Rædselsturen stopper endelig. Yay!!
Kommer ud af bilen, og kravler op på en bakketop, hvor jeg så får ringet efter min bedste veninde der lover at komme og hente mig. Stadig ligbleg i hovedet, og meget rystet sidder jeg endelig hjemme i min stue med en stor kop kaffe.
Har ringet til en mekaniker, der bare undrede sig, og sagde at han da ALDRIG havde hørt om at BEGGE pedaler bare stod af, da det er 2 forskellige systemer. ....
Fedt at være den første så
.. Jeg HADER mandage!
Anmeld