Hvis man på et tidspunkt i sit voksenliv..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

942 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. november 2011

Noneother

SKAL prøve at skide i bukserne af skræk. Så bare ta´en tur i min bil.

Shite altså. Den har personlighed.

Forestil dig at du kører på motorvejen, og dine pedaler pludselig bare holder op med at virke uden varsel.

Det startede med at jeg undrede mig over at min speeder ikke rørte sig ud af stedet. Jeg kigger om der skulle ligge noget under den. Det gør der ikke.
-Så tramper jeg igennem på den, og det lykkedes mig at få den lidt ned. Fint så kan jeg da i det mindste køre til mekaniker med den, men nej. Bilen når op på 140km/t (som er tophastighed for den) og da jeg slipper speederen kører den stadig 140  Fuuuck!

Det er så her jeg til min store overraskelse opdager at bremsen osse sidder fast. Intet sker der.

Nu går jeg ærlig talt lidt i panik. Jeg når både at overveje at ringe 112 og om den bare har tænkt sig at fortsætte til Sverige, eller hvad fuck der sker her. Skal lige siges at hele min krop ryster her, og jeg er fuldstændig ude af stand til at tænke klart.
Det her er lige omkring mit værste mareridt!

Jeg kommer så lidt ned på jorden. Tænder nødblink, kører ind i nødsporet og slukker bilen. Rædselsturen stopper endelig. Yay!!

Kommer ud af bilen, og kravler op på en bakketop, hvor jeg så får ringet efter min bedste veninde der lover at komme og hente mig. Stadig ligbleg i hovedet, og meget rystet sidder jeg endelig hjemme i min stue med en stor kop kaffe.

Har ringet til en mekaniker, der bare undrede sig, og sagde at han da ALDRIG havde hørt om at BEGGE pedaler bare stod af, da det er 2 forskellige systemer. ....

Fedt at være den første så .. Jeg HADER mandage!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Troldemommi

Puhhaaaa sikke en forfærdelig tur

Godt du skap uskadt fra den

Sender dig lige et cyberkram, dety trænger man da vist til efter sådan en omgang :-)

Monica

Anmeld

14. november 2011

Zafir

Shit maaaan. Det lyder gyseligt. Godt den 'kun'havde en top fart på 140. Og godt du slap godt fra det!

Anmeld

14. november 2011

Noneother

Monica P skriver:

Puhhaaaa sikke en forfærdelig tur

Godt du skap uskadt fra den

Sender dig lige et cyberkram, dety trænger man da vist til efter sådan en omgang :-)

Monica

Jo tak

Nu hvor jeg har fået det lidt på afstand, er jeg ærlig talt bare glad for at det ikke skete inde midt i centrum. Der kunne det først være gået rigtig galt, når man ikke bare sådan kan stoppe bilen.

Eller endnu værre. Hvis min søn havde været med. Jeg havde da heldigvis afleveret ham i DP.

Anmeld

14. november 2011

twinboys

eeeeejjjj fuuuuuck mand... jeg har tit tænkt tanken om hvis ens bremse satte sig fast hvad man så skulle gøre... ja ja selvfølgelig slippe speederen, men kører man inde i byen og ikke kan bremse... FØJ FØJ...

Men hvad sker der når man kører 140km i timen og slukker bilen ved at dreje nøglen... hvad gør bilen ja selvfølgelig stopper men giver det ikke et ryk i bilen eller???

Føj sikke en træls tur...

Sender dig lige et varmt cyberknus

Majbritt

Anmeld

14. november 2011

Janni.

Fy for pokker..

Godt du og andre på vejen slap uden uheld.

til dig

Anmeld

14. november 2011

2721

Uf det lyder godt nok væmmeligt sad og blev helt ængstelig på dine vejne. Godt du kom sikkert hjem og håber at du får en bedre start på din tirsdag morgen
Kæmpe kram til dig,det lyder som at du kunne bruge et

Anmeld

14. november 2011

Mira0911

Puha... 

Anmeld

14. november 2011

Noneother

twinboys skriver:

eeeeejjjj fuuuuuck mand... jeg har tit tænkt tanken om hvis ens bremse satte sig fast hvad man så skulle gøre... ja ja selvfølgelig slippe speederen, men kører man inde i byen og ikke kan bremse... FØJ FØJ...

Men hvad sker der når man kører 140km i timen og slukker bilen ved at dreje nøglen... hvad gør bilen ja selvfølgelig stopper men giver det ikke et ryk i bilen eller???

Føj sikke en træls tur...

Sender dig lige et varmt cyberknus

Majbritt

Jeg må være dig svar skyldig. Jeg husker ikke noget ryk, men det hele gik meget stærkt lige der. Tror bare at bilen lige så stille sænkede farten.

men ja, jeg er sgu osse glad for at det ikke var inde midt i byen. Det kunne jo være gået grueligt galt.
Kan bare ikke komme mig over at jeg har kørt rundt i sådan en dødsfælde uden at ane det.

Anmeld

14. november 2011

twinboys

Noneother skriver:

Jeg må være dig svar skyldig. Jeg husker ikke noget ryk, men det hele gik meget stærkt lige der. Tror bare at bilen lige så stille sænkede farten.

men ja, jeg er sgu osse glad for at det ikke var inde midt i byen. Det kunne jo være gået grueligt galt.
Kan bare ikke komme mig over at jeg har kørt rundt i sådan en dødsfælde uden at ane det.

som mænd ville have svaret kvinder og teknik... og som jeg nu svarer hvor dælen skulle du vide det fra....

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.