er det normalt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2009

Miamaja

Mamamischa skriver:

at et barn på 10måneder kun lige har lært at sidde ved godt børn er forskellige, men tænkte det måske kunne ha noget at gøre med forældrende lader barnet sidde i en gå stol og enlig ikke aktiverer ham særlig meget ?

min guldklump var 8.5 mdr for han satte sig. laegen var lidt bekymret og forhorte sig hos overlaegen som kikkede paa ham 1 min og sagde HAN kan SAGTENS sidde, naar han selv vaelger at gore det. saa her mente han det var lysten til det og ikke evnen og ganske rigtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2009

charlottekri

ØH HVAD?????!!!! Hvad tænker hun på?? sidder med åben mund og glaner... men tænker samtidig at du må have ramt et ømt punkt siden hun reagerede sådan.. dumme hende... du ville da bare hendes barn det bedste, og ville være en god veninde. det er da trods alt bedre at det er dig der siger det i stedet for sp, der måske sender det videre... øv tænker jeg bare

Anmeld

15. februar 2009

Mamamischa

charlottekri skriver:

ØH HVAD?????!!!! Hvad tænker hun på?? sidder med åben mund og glaner... men tænker samtidig at du må have ramt et ømt punkt siden hun reagerede sådan.. dumme hende... du ville da bare hendes barn det bedste, og ville være en god veninde. det er da trods alt bedre at det er dig der siger det i stedet for sp, der måske sender det videre... øv tænker jeg bare

hun er heller ikke min veninde mere :/
ja det nu heller ikke ondt ment jeg sagde det var mere for at hjælpe hende. men hun har intet fået ud af at melde mig for min datter går i DP plus hun os har været ved lægen og SP har været her og kommunen havde kontaktede de forskellige og der var intet at sætte på mig eller Manden eller den Lille

Anmeld

15. februar 2009

charlottekri

Derfor skal hun da ikke gå rundt og melde folk!!! hvor er sådanne folk bare trælse!!! øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.