er det normalt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.370 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. februar 2009

Mamamischa

at et barn på 10måneder kun lige har lært at sidde ved godt børn er forskellige, men tænkte det måske kunne ha noget at gøre med forældrende lader barnet sidde i en gå stol og enlig ikke aktiverer ham særlig meget ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2009

Pia.

Mamamischa skriver:

at et barn på 10måneder kun lige har lært at sidde ved godt børn er forskellige, men tænkte det måske kunne ha noget at gøre med forældrende lader barnet sidde i en gå stol og enlig ikke aktiverer ham særlig meget ?

ved ikke om det er unormalt, men det er i hvert fald sent...

Men altså hvis barnet ikke er motorisk med så kan det jo skyldes at man ikke har øvet disse øvelser for at lære at sidde selv...

Der kan være mange ting der spiller ind....

Anmeld

15. februar 2009

Mamamischa

var osse det der først faldt mig ind, kender barnets forældre og ved han stortset passer sig selv meget af tiden

Anmeld

15. februar 2009

A.

PiaR skriver:

ved ikke om det er unormalt, men det er i hvert fald sent...

Men altså hvis barnet ikke er motorisk med så kan det jo skyldes at man ikke har øvet disse øvelser for at lære at sidde selv...

Der kan være mange ting der spiller ind....

nu har jeg så heller ikke øvet med min drena at sidde og det kun han bare..så det afhænger ikke af om mor har øvet med ham eller ej

Anmeld

15. februar 2009

A.

Mamamischa skriver:

var osse det der først faldt mig ind, kender barnets forældre og ved han stortset passer sig selv meget af tiden

tro nok at det er måske fordi han ikke var klar til det...det er meget forskelligt fra barn til barn..og når så kommer så tjekker hun altid sådan ting så vil hun nok gøre noget ved det hvis det var..

Anmeld

15. februar 2009

Becks

Mamamischa skriver:

Jeg sidder da helt og får ondt af den lille dreng, som du skriver bare stort set passer sig selv det meste af tiden

Knus

Anmeld

15. februar 2009

Pia.

agnieszka skriver:

nu har jeg så heller ikke øvet med min drena at sidde og det kun han bare..så det afhænger ikke af om mor har øvet med ham eller ej

Der er jo heller ingen børn der er ens... nogen er bedre motorisk end andre, og fordi din dreng ikke havde brug for øvelse kunne det jo godt tænkes at et 10 mdr. barn har brug for lidt hjælp til at sidde - selvfølgelig vil et barn på et tidspunkt komme op på numse og sidde men hvis man er plantet i en skråstol m.m så får man ikke dannet de samme muskler i ryggen som børn der ligger på maven og styrker deres ryg muskler og på den måde træner - jeg mener jo ikke man skal lave sidde øvelser med sin baby

Knus Pia.

Anmeld

15. februar 2009

Pia.

Beck skriver:

Jeg sidder da helt og får ondt af den lille dreng, som du skriver bare stort set passer sig selv det meste af tiden

Knus

det samme her...

Anmeld

15. februar 2009

Drengenesmor

Det løber mig koldt ned af ryggen når jeg hører sådan noget..... Du er så heldigvis så fornuftig at du siger til de pågældende forældre at det ikke er særligt hensigtsmæssigt at lade barnet sidde i en gåstol ........

Slet ikke når han tydeligvis er forsinket i sin udvikling.

Anmeld

15. februar 2009

Mamamischa

skrev os at børn er forskellige, men kender dem ret godt har været der meget. og det nu ikke så meget sidde øvelser det gjorde jeg heller ikke med min datter, men de laver INTET med ham enten så sidder han i gå stolen ellers sidder han bare og hænger på armen og det jo synd for ham, ska ikke blande mig i deres opdragelse men synes det synd for den lille, nu vi så blevet uvenner pga jeg sagde at jeg synes de sku aktivere ham lidt mere på en pæn måde og fik en sviner med min såkaldte perfekte unge bare var møg grim plus hun meldte mig på kommunen og så tænkte jeg om det måske var mig der var forkert på den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.