Så starter Liva og jeg i dagpleje i dag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

Toshiba

MissChrista skriver:

ah ja okay. det kommer lgie pludselig victor gad heller ikke de andre børn de første to dage.. Nu elsker han den yngste af dem - Emma på 14 mdr .. Så sødt..

nuuurrh...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Toshiba

Turen i dagpleje gik fiiint....

MEEEN

Hun har grædt og grædt siden vi kom hjem lidt over 9  og vil sidde og nusse hele tiden

Håber det er bedre i morgen

Anmeld

14. november 2011

Maja_4000

Toshiba skriver:

Turen i dagpleje gik fiiint....

MEEEN

Hun har grædt og grædt siden vi kom hjem lidt over 9  og vil sidde og nusse hele tiden

Håber det er bedre i morgen

Sådan var Caroline altså også de første dage efter hun var startet i vs .. Jeg kunne ikke engang gå på toilettet uden hun nærmest gik i panik .. Hun skulle kunne se (og helst nå) mig HELE tiden ! Men det er gået over igen

Men dejligt at det gik fint derovre .. Det bliver spændende hvordan ugen forløber

Anmeld

14. november 2011

Toshiba

Maja_4000 skriver:

Sådan var Caroline altså også de første dage efter hun var startet i vs .. Jeg kunne ikke engang gå på toilettet uden hun nærmest gik i panik .. Hun skulle kunne se (og helst nå) mig HELE tiden ! Men det er gået over igen

Men dejligt at det gik fint derovre .. Det bliver spændende hvordan ugen forløber

præcis sådan nærmest panik agtig er hun, hvis jeg viger fra hende..

Det er faktisk rart at vide at andre børn også har været sådan...

Min dreng var græsk katolsk hvor han var - bare nogle gad snakke *GG*

så Liva er HELT i den anden bold-gade 

Anmeld

14. november 2011

Maja_4000

Toshiba skriver:

præcis sådan nærmest panik agtig er hun, hvis jeg viger fra hende..

Det er faktisk rart at vide at andre børn også har været sådan...

Min dreng var græsk katolsk hvor han var - bare nogle gad snakke *GG*

så Liva er HELT i den anden bold-gade 

Min mor arbejder i vuggestue , og siger at MANGE børn bliver sådan når de starter i vuggestue eller dagpleje .. De finder jo pludselig ud af at der er en verden uden mor

Anmeld

14. november 2011

Toshiba

Maja_4000 skriver:

Min mor arbejder i vuggestue , og siger at MANGE børn bliver sådan når de starter i vuggestue eller dagpleje .. De finder jo pludselig ud af at der er en verden uden mor

ja det er da også frygteligt.... man har hygget med mor hele ens liv - pludselig "forventes" det man smiler og vinker når mor GÅR

Anmeld

14. november 2011

Maja_4000

Toshiba skriver:

ja det er da også frygteligt.... man har hygget med mor hele ens liv - pludselig "forventes" det man smiler og vinker når mor GÅR

Ja Det er heller ikke fair :b Især fordi de jo ikke forstår det ! ;o

Caroline græder hver morgen når jeg går Men hun er altid stoppet inden jeg lukker døren efter mig :b 

Anmeld

14. november 2011

Toshiba

Maja_4000 skriver:

Ja Det er heller ikke fair :b Især fordi de jo ikke forstår det ! ;o

Caroline græder hver morgen når jeg går Men hun er altid stoppet inden jeg lukker døren efter mig :b 

nej de forstår jo intet...

og VI  har jo forberedt os inde i hovedet på det - eftersom vi selv melder dem ind - får dato  osv

de har ingen forberedelse..

forstår nu godt de småpus

Anmeld

14. november 2011

Maja_4000

Toshiba skriver:

nej de forstår jo intet...

og VI  har jo forberedt os inde i hovedet på det - eftersom vi selv melder dem ind - får dato  osv

de har ingen forberedelse..

forstår nu godt de småpus

Jeg synes nu det var MEGET hårdt , selvom jeg har haft over 10 måneder at forberede mig i

Anmeld

14. november 2011

Toshiba

Maja_4000 skriver:

Jeg synes nu det var MEGET hårdt , selvom jeg har haft over 10 måneder at forberede mig i

ja det er det da..

Meeeen jeg glæder mig til at kunne få bare 1 TIME - HELT for mig selv - det har jeg ikke haft siden d. 27 december

Men sådan er det jo at være alene med børnene + én smølf der ikke vil passes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.