Så starter Liva og jeg i dagpleje i dag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.204 visninger
20 svar
0 synes godt om
14. november 2011

Toshiba

Så starter Liva og jeg i dagpleje i dag....

Håber det kommer til at gå rigtig godt :-)

Og alt hun efter denne uge kan være der uden mig???

Jeg skal være der sammen med Liva da hun er høj sensitiv - og det er vurderet fra børneklinikken i københavn at det ville være det bedste

Håber hun vil lege lidt med de andre - og lade dagplejemoderen snakke med hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Sara.

Det bliver spændende!

Håber I får en rigtig god start og Liva kommer til at synes godt om stedet, moderen og børnene.

Hvor gammel er Liva?

Mange kram

Anmeld

14. november 2011

twinboys

Toshiba skriver:

Så starter Liva og jeg i dagpleje i dag....

Håber det kommer til at gå rigtig godt :-)

Og alt hun efter denne uge kan være der uden mig???

Jeg skal være der sammen med Liva da hun er høj sensitiv - og det er vurderet fra børneklinikken i københavn at det ville være det bedste

Håber hun vil lege lidt med de andre - og lade dagplejemoderen snakke med hende

ønsker jer en dejlig dag

Anmeld

14. november 2011

Maja_4000

Håber det kommer til at gå godt

Anmeld

14. november 2011

Mor Christa

hehe nu har jeg godt nok skrevet inde i december-tråden, men du får a også lige en hilsen her Rigtig god tur til jer begge - håber det kommer til at gå godt, om ikke andet at det går som smurt sidst på ugen og at Liva er klar til at være selv på mandag
tænker på jer

Anmeld

14. november 2011

Toshiba

lærkes_mor skriver:

Det bliver spændende!

Håber I får en rigtig god start og Liva kommer til at synes godt om stedet, moderen og børnene.

Hvor gammel er Liva?

Mange kram

Liva er knap 11 måneder

Anmeld

14. november 2011

Toshiba

MissChrista skriver:

hehe nu har jeg godt nok skrevet inde i december-tråden, men du får a også lige en hilsen her Rigtig god tur til jer begge - håber det kommer til at gå godt, om ikke andet at det går som smurt sidst på ugen og at Liva er klar til at være selv på mandag
tænker på jer

Så er vi hjemme igen - det gik rigtig godt - hun fik leget lidt og "turde" godt "forlade" mig - men ikke forlænge og ikke for langt væk..

Men problemet kommer nok når dagplejemoderen skal prøve at skifte hende osv... al nærkontakt med andre kan hun ikk...

men det venter vi med til torsdag/fredag - så det er jeg meget spændt på

Anmeld

14. november 2011

Mor Christa

Toshiba skriver:

Så er vi hjemme igen - det gik rigtig godt - hun fik leget lidt og "turde" godt "forlade" mig - men ikke forlænge og ikke for langt væk..

Men problemet kommer nok når dagplejemoderen skal prøve at skifte hende osv... al nærkontakt med andre kan hun ikk...

men det venter vi med til torsdag/fredag - så det er jeg meget spændt på

Kan godt forstå du er spændt. Håber Liva kan give lidt slip på mor og dagplejemor kan få lov at komme lidt til Var hun interesseret i de andre børn så?
Har lgie afleveret min søn i dag, og det var første gang han græd da DP mor tog ham Åh det er så hårdt... Men han fik lidt mad og så var han glad igen hehe

Anmeld

14. november 2011

Toshiba

MissChrista skriver:

Kan godt forstå du er spændt. Håber Liva kan give lidt slip på mor og dagplejemor kan få lov at komme lidt til Var hun interesseret i de andre børn så?
Har lgie afleveret min søn i dag, og det var første gang han græd da DP mor tog ham Åh det er så hårdt... Men han fik lidt mad og så var han glad igen hehe

hun var ikke helt vild interesseret i de andre i dag- men de "små" var der heller ikke - tror lidt det er derfor

Anmeld

14. november 2011

Mor Christa

Toshiba skriver:

hun var ikke helt vild interesseret i de andre i dag- men de "små" var der heller ikke - tror lidt det er derfor

ah ja okay. det kommer lgie pludselig victor gad heller ikke de andre børn de første to dage.. Nu elsker han den yngste af dem - Emma på 14 mdr .. Så sødt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.