Erfaring med husk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

Holbæktrunten

DinNabo skriver:

Jeg kan tilslutte mig Kiwi (og svesker, men kiwi smager bare bedre...). HUSK hjalp ikke rigtig på mig, men efter jeg spiser kiwi hver morgen på tom mave, så er der kommet gang i sagerne

Så er der også vindruer... og blendede rå gullerødder med appelsin er altid en sikker vinder her 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Anonym skriver:

Er her nogen som har erfaring med Afføringsmiddlet HUSK? Hvordan virkede det på jer? og hvor længe gik der før det virkede? TAAAAAAAAAKKKK

Det sjove ved HUSK er jo at det går begge veje! Det er både til tynd og hård mave!!

Jeg havde tynd mave i min graviditet, og der virkede det helt fint! Jeg prøvede lidt forskellige måder at spise det på, men kom frem til at det er bedst i et lille glas appelsin juice.. Hvis jeg spiste det på fx. youghurt blev de hurtigt bløde og svampet!

Stine og Lisa.

Anmeld

14. november 2011

Malene76

Jeg spiser det og det fungere helt perfekt til mig. Jeg spiser det på yoghurt-. Dvs. at jeg drysser et skefuld på og hurtigt spiser det og dernæst en skefuld mere og så hurtigt ned med det. Hvis det ligger for længe på yoghurten bliver det ulækkert og svampeagtigt. Derfor skal det gå lidt hurtigt. Fif fra min svigermor. Jeg startede med at drikke det i vand og DET kunne jeg bare slet ikke få ned. Det var simpelthen ALT for ulækkert.  Men som du jo kan læse i de andre indlæg, må du prøve dig fra med hvad der virker bedst for dig.  Jeg tager det som regel hverdag, men det glipper ind i mellem og det sker der ikke noget ved. Det kan jeg sagtens ture med. Jeg kan ikke anbefale HUSK nok.

KH Malene

Anmeld

14. november 2011

_-Kathrine-_

Har rigtig god erfaring med Husk... Jeg tog det dog i kapsler, da jeg ikke kan fordrage pulveret...! 6-10 kapsler dagligt og så drikke MINDST 2 liter vand, ellers stopper det hele maskinen

Anmeld

14. november 2011

Mamalou

Jeg spiste det efter fødslen, fordi jeg bristede og ikke skulle risikere forstoppelse... Fik det anbefalet på barselsgangen. Spiste det i jogurt og det var effektivt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.