Erfaring med husk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.853 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. november 2011

Anonym trådstarter

Er her nogen som har erfaring med Afføringsmiddlet HUSK? Hvordan virkede det på jer? og hvor længe gik der før det virkede? TAAAAAAAAAKKKK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Anonym trådstarter

Slet ingen?

Anmeld

13. november 2011

VIPpigen

Her har det aldrig funket, men det har lactulose, eller movicol heller ikke... Jeg har spist 2 kiwier til morgenmad sammen med havregrød, 2 dage og så er min mave tilbage på normal..... Bøvler altid med hård mave

Anmeld

13. november 2011

Silke83

Jeg har brugt det gennem hele graviditeten - det er jo et naturmiddel, så er helt uskadeligt! 

Det virker rigtig godt for mig - to strøgne skefulde i et glas juice hver morgen og så drikker jeg to store glas vand bagefter. Det er virkelig vigtigt at drikke meget til, for ellers bliver man bare forstoppet Det er også vigtigt at være konsekvent og tage det hver dag, for ellers virker det heller ikke rigtigt.

Men har altså kun gode ting at sige om HUSK! 

Anmeld

13. november 2011

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Her har det aldrig funket, men det har lactulose, eller movicol heller ikke... Jeg har spist 2 kiwier til morgenmad sammen med havregrød, 2 dage og så er min mave tilbage på normal..... Bøvler altid med hård mave

Kender alt til det Det er SÅ belastende...Derfor kaster jeg mig ud i HUSK. Tak for de gode råd

Anmeld

13. november 2011

Anonym trådstarter

Silke83 skriver:

Jeg har brugt det gennem hele graviditeten - det er jo et naturmiddel, så er helt uskadeligt! 

Det virker rigtig godt for mig - to strøgne skefulde i et glas juice hver morgen og så drikker jeg to store glas vand bagefter. Det er virkelig vigtigt at drikke meget til, for ellers bliver man bare forstoppet Det er også vigtigt at være konsekvent og tage det hver dag, for ellers virker det heller ikke rigtigt.

Men har altså kun gode ting at sige om HUSK! 

Det lyder rigtig godt Er der en særlig grund til at du drikker det i Juice? Er det bedre end vand? Yes, forsøger at drikke RIGELIGT med vand

Anmeld

13. november 2011

Silke83

Jeg synes bare, at det smager forfærdeligt, så derfor forsøger jeg at skjule smagen mest muligt

Anmeld

13. november 2011

VIPpigen

Anonym skriver:

Kender alt til det Det er SÅ belastende...Derfor kaster jeg mig ud i HUSK. Tak for de gode råd

Velbekomme. Håber det virker som det skal på dig hvertfald.... Ellers virker svesker (som jeg med allerhøjeste kan få ned hvis jeg sluger dem hele) og Kiwi

Kiwi er et gammelt råd fra en dp forresten som bruger det til sine dpbørn, når de har hård mave

Anmeld

13. november 2011

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Velbekomme. Håber det virker som det skal på dig hvertfald.... Ellers virker svesker (som jeg med allerhøjeste kan få ned hvis jeg sluger dem hele) og Kiwi

Kiwi er et gammelt råd fra en dp forresten som bruger det til sine dpbørn, når de har hård mave

Svesker har jeg prøvet uden hæld, men med mavekneb Men den med "Kiwi" er da klart noget som skal prøves af! Det har jeg ikke hørt om

Anmeld

14. november 2011

DinNabo

Anonym skriver:

Svesker har jeg prøvet uden hæld, men med mavekneb Men den med "Kiwi" er da klart noget som skal prøves af! Det har jeg ikke hørt om

Jeg kan tilslutte mig Kiwi (og svesker, men kiwi smager bare bedre...). HUSK hjalp ikke rigtig på mig, men efter jeg spiser kiwi hver morgen på tom mave, så er der kommet gang i sagerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.