Børnepenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

Mor-til-asta-09

Camulla skriver:

Hej hej...

Vi sidder lige og er ved at lave nyt budget og vil gerne lige vide en ting ang. børnepenge. Næste gang de går ind er jo d. 20. januar og jeg har termin d. 14. Skal jeg føde inden d. 1. januar eller inden d. 20. januar for at få de børnepenge??

Nogle der ved det??

Og er der nogle der kan henvise mig til sygedagpengetaksterne?? Jeg kan ikke finde dem...

Tak  

Hejsa.

Du skal føde inden d. 1 Januar for at få børnepenge i januar måned... Så føder du efter d. 1 januar, så får du første børnepenge i april...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Camulla

FruStolpe skriver:

https://www.borger.dk/Emner/arbejde-dagpenge-orlov/dagpenge-og-kontanthjaelp/Sider/sygedagpenge.aspx

Carina

Øv øv, den siger fejl når jeg går ind på siden, så kan ikke se det...  

Anmeld

13. november 2011

Camulla

FruStolpe skriver:

https://www.borger.dk/Emner/arbejde-dagpenge-orlov/dagpenge-og-kontanthjaelp/Sider/sygedagpenge.aspx

Carina

Hov, kunne godt alligevel... Tusind tak! 

Anmeld

14. november 2011

FruStolpe

Camulla skriver:

Hov, kunne godt alligevel... Tusind tak! 

Anmeld

14. november 2011

nathja

snakkede med en fra vores kommune i fredags om lige netop det og det er jeres situation den første i den måned børnepengene kommer der bliver taget udgangspunkt i altså du skal have født inden den 1 i børnepengemåneden for at få udbetalt penge for den nye baby.. ar nemlig selv termin 3/4-12 og jeg skal have født inden for at få penge for den nye baby ellers tæller den først næste gang..

Anmeld

14. november 2011

missie20

Camulla skriver:

Hej hej...

Vi sidder lige og er ved at lave nyt budget og vil gerne lige vide en ting ang. børnepenge. Næste gang de går ind er jo d. 20. januar og jeg har termin d. 14. Skal jeg føde inden d. 1. januar eller inden d. 20. januar for at få de børnepenge??

Nogle der ved det??

Og er der nogle der kan henvise mig til sygedagpengetaksterne?? Jeg kan ikke finde dem...

Tak  

inden den første januar desværre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.