Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej hej...
Vi sidder lige og er ved at lave nyt budget og vil gerne lige vide en ting ang. børnepenge. Næste gang de går ind er jo d. 20. januar og jeg har termin d. 14. Skal jeg føde inden d. 1. januar eller inden d. 20. januar for at få de børnepenge??
Nogle der ved det??
Og er der nogle der kan henvise mig til sygedagpengetaksterne?? Jeg kan ikke finde dem...
Tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg mener det er inden d.20.
altså jeg har termin d. 31/3-2012 og fik afvide jeg skulle føde før d. 1/4 for at få børnepenge d. 20 april så jeg vil da også mene du skal have født før d. 1 før du kan få børnepengene
Camulla skriver: Hej hej... Vi sidder lige og er ved at lave nyt budget og vil gerne lige vide en ting ang. børnepenge. Næste gang de går ind er jo d. 20. januar og jeg har termin d. 14. Skal jeg føde inden d. 1. januar eller inden d. 20. januar for at få de børnepenge?? Nogle der ved det?? Og er der nogle der kan henvise mig til sygedagpengetaksterne?? Jeg kan ikke finde dem... Tak
ja man skal føde inden d. 1 i de måneder der kommer børnepenge - hvis man skal nå at have dem med
hej
for at kunne få børnepenge til den 20 januar
skal du føde inde den 1 januar det vil sige at du skal føde den 31 december eller inde for at få børnepenge
vis du føder den 1 januar eller sener får du først børnepenge til den 20 april
Senest 31/12
Tusind tak alle sammen... Det var dog ærgeligt Hi hi... Men hellere det end at føde for tidligt. Så meget for tidligt i hvert fald
https://www.borger.dk/Emner/arbejde-dagpenge-orlov/dagpenge-og-kontanthjaelp/Sider/sygedagpenge.aspx
Carina
Gud...!! Så lærte jeg lidt nyt idag (herligt)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128