Børnepenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.350 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. november 2011

Camulla

Hej hej...

Vi sidder lige og er ved at lave nyt budget og vil gerne lige vide en ting ang. børnepenge. Næste gang de går ind er jo d. 20. januar og jeg har termin d. 14. Skal jeg føde inden d. 1. januar eller inden d. 20. januar for at få de børnepenge??

Nogle der ved det??

Og er der nogle der kan henvise mig til sygedagpengetaksterne?? Jeg kan ikke finde dem...

Tak  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

MorDk

Jeg mener det er inden d.20.

Anmeld

13. november 2011

wmillapigenw

altså jeg har termin d. 31/3-2012 og fik afvide jeg skulle føde før d. 1/4 for at få børnepenge d. 20 april så jeg vil da også mene du skal have født før d. 1 før du kan få børnepengene  

Anmeld

13. november 2011

Sara.

Du skal føde inden d. 1 :-)

Hilsen hende der havde termin med Nor d.26 marts, men først fødte d.7 april...

Anmeld

13. november 2011

Toshiba

Camulla skriver:

Hej hej...

Vi sidder lige og er ved at lave nyt budget og vil gerne lige vide en ting ang. børnepenge. Næste gang de går ind er jo d. 20. januar og jeg har termin d. 14. Skal jeg føde inden d. 1. januar eller inden d. 20. januar for at få de børnepenge??

Nogle der ved det??

Og er der nogle der kan henvise mig til sygedagpengetaksterne?? Jeg kan ikke finde dem...

Tak  

ja man skal føde inden d. 1 i de måneder der kommer børnepenge - hvis man skal nå at have dem med

Anmeld

13. november 2011

malenes

hej

for at kunne få børnepenge til den 20 januar

skal du føde inde den 1 januar det vil sige at du skal føde den 31 december eller inde for at få børnepenge

vis du føder den 1 januar eller sener får du først børnepenge til den 20 april

Anmeld

13. november 2011

LinLin

Senest 31/12

Anmeld

13. november 2011

Camulla

Tusind tak alle sammen... Det var dog ærgeligt Hi hi... Men hellere det end at føde for tidligt. Så meget for tidligt i hvert fald  

Anmeld

13. november 2011

FruStolpe

Camulla skriver:

Hej hej...

Nogle der ved det??

Tak  

https://www.borger.dk/Emner/arbejde-dagpenge-orlov/dagpenge-og-kontanthjaelp/Sider/sygedagpenge.aspx

Carina

Anmeld

13. november 2011

MorDk

Gud...!! Så lærte jeg lidt nyt idag (herligt)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.