Hvilke spørgsmål kan komme? Hjælp mig med at forberede..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

læs op på virksomheden og vend samtalen til at det er dig der spørger ind til virksomheden er en ting jeg har hørt flere gange på jobsøgningskurser...

Den ene gang jeg gjorde det endte jeg da også med at være blandt de 3 de skulle vælge imellem... desværre valgte de en anden men alligevel...

Sørg for at overveje hvor meget du vil sige om forskellige ting, gør klart med dig selv hvad du har lyst til at fortælle om og hvilke ting du ikke ønsker at smide på bordet første dag...

Alm. spørgsmål er omkring stærke/svage sider af dig selv, hvilke opgaver du før har siddet med, og hvorfor du lige synes det er dig de skal vælge dertil... HUSK at spørsmål vedr. religion og dit privatliv i øvrigt ikke er noget du skal svare på hvis du ikke føler det har relevans for jobudførslen... helbreddet er der vist nok noget med at der skal man svare på næsten alt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Anonym trådstarter

myr81 skriver:

Tak

Sender du mig ikke lige en update, bliver da nødt til at vide hvordan det gik? Er det imorgen ?

Jeg fik det IKKE selvom samtalen gik kanon   

Anmeld

21. november 2011

Sildefisk

Anonym skriver:

Jeg fik det IKKE selvom samtalen gik kanon   

øv det er jeg ked af- men tænk sådan på det- det er DERES TAB og så op på hesten igen 

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

myr81 skriver:

øv det er jeg ked af- men tænk sådan på det- det er DERES TAB og så op på hesten igen 

Ja men det er bare så meget op af bakke og føler bare jeg ikke kan komme op af mit sorte hul.......  jeg SKULLE have det job

Anmeld

21. november 2011

Sildefisk

Anonym skriver:

Ja men det er bare så meget op af bakke og føler bare jeg ikke kan komme op af mit sorte hul.......  jeg SKULLE have det job

Kender det godt

Men så faktisk engang et ret godt program på tv3 hvor en coach skulle hjælpe ledige med at få job og hvor vigtigt det er at man (prøver) at bevare saelvtilliden.

Jeg er sikker på det rigtige for dig, nok skal komme!

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

myr81 skriver:

Kender det godt

Men så faktisk engang et ret godt program på tv3 hvor en coach skulle hjælpe ledige med at få job og hvor vigtigt det er at man (prøver) at bevare saelvtilliden.

Jeg er sikker på det rigtige for dig, nok skal komme!

ja men gud hvor er det svært når man har prøvet SÅ mange år og bare føler man ikke dur til noget som helst.. men håber du har ret og i lige måde!!

Anmeld

22. november 2011

Sildefisk

Anonym skriver:

ja men gud hvor er det svært når man har prøvet SÅ mange år og bare føler man ikke dur til noget som helst.. men håber du har ret og i lige måde!!

Ja det forstår jeg godt!

Men du er altid velkommen til at skrive, kunne være hyggeligt at følge hinanden lidt- dele gode og dårlige erfaringer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.