Maden og drikkevarene til dåben....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

Bassemor<3

glemte lige at skrive der også er drikkevarer med i den pris jeg skrev længere oppe. Hentet i tyskland 

i forhold til bordpynt ovs. har jeg bestilt det meste på  http://www.vitro.dk/festartikler.html

Pap til matchede bordkort og invitationer er købt i creativ shop i nørreportcentret i Holstebro. De har også en netshop hvor man kan købe det billigt ! gav 28 kr for 200 ark karton i to farver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

louisevl

Mira0911 skriver:

Ih... Mangler lidt hjælp her...  Ved der sidder nogle søde mødre derude og kan hjælpe... 

Planen var jo at vi skulle have mad udefra til Lina's dåb... Det må vi trække i land igen... For det rækker pengene ikke til... 

Så det ender med jeg selv skal lave det... Gjorde jeg også til Julie's dåb... Der lavede jeg deller og købte kartoffelsalaten udefra... Lavede frugtfade og kage fade... 

Denne gang her, aner jeg virkelig ikke hvad jeg skal lave til Lina's dåb... Hvis alle kommer, så bliver ca. 42 + hjælpere... 

Kom endelig med foreslag - er åben for alt næsten... 

Dog har jeg et problem som jeg ikke aner end disse om hvad jeg skal gøre ved... 

Til Julie's dåb brokkede folk sig over at vi kun serverede sodavand, øl og vand... Og ingen vin... 

Vores pengepung rækker ikke til en stor fest, som de fleste gæster ønsker... 

Er det virkelig så dårligt når man kun servere sodavand, øl og vand? 

Kom endelig foreslag... 

Vi har lige holdt barnedåb og der lavede jeg også maden selv. Vi serverede tunmouse, laksetærter, porrertærter, oksekødstærter, pastasalat, salat, frikadeller og leverpostej. Dessert og kaffe slog vi sammen og der fik de kage, småkager, is og så nogle frugter...Det var i hvert fald lidt ideer...Ellers havde jeg også tænkt på flødekartofler og hamburgerryg, men var nu godt jeg ikke lavede det, for folk kunne ikke engang spise det andet

Og nej jeg synes ikke det er for dårligt I ikke serverer vin. Det er JERES fest og JER der BESTEMMER hvad der kommer på bordet og ingen andre...

Anmeld

15. november 2011

Bassemor<3

alt til bordet inckluderer forresten:

servietter

Lys

bordløber

duge

bordkort

og noget småpynt til at ligge som "konfetti" på bordløberen )

Anmeld

15. november 2011

bullerbassen

Til Silas dåb lavede vi også maden selv.

Lune frikadeller

Frisk stegte fiskefile

Lune tærter

Salat

Og andre lune retter jeg ikke lige kan huske

Min mor havde lavet de lækreste kager til kaffen.

Anmeld

15. november 2011

Livsmor

Første gang lavede vi en god gang suppe(var lavet på forhånd) + pølse/oste bord med lækket børd og kiks.

Anden gang en stor potion gryderet med ris og fritter til.

Begge gange var der kage og småkager til kaffen.

Begge modeller kan laves til en rimlig pris, og lidt af gangen, hvis man ikke har lyst til at stå i køkkenet hele dagen, dagen før.

Anmeld

15. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hvis jeg kom langvejs fra, ville jeg være ked af hvis det blot var kaffe og kage bord. Jeg ville nemlig ende med at skulle købe mad udefra, for ikke at blive dårlig. MEN nu er det jo sleeet ikke det som det handler om, og  jeg kunne personligt aldrig finde på at brokke mig over manglende vin. Helt ærligt!! 

Anmeld

15. november 2011

Guldet

hvad med at slutte af med en hjemmelavet asparssuppe og flute til- dejligt varm i denne kulde og mætter godt .. også er det billigt at lave, og smager så godt

Anmeld

15. november 2011

Guldet

fejl

Anmeld

15. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mor- til pige skriver:

hvad med at slutte af med en hjemmelavet asparssuppe og flute til- dejligt varm i denne kulde og mætter godt .. også er det billigt at lave, og smager så godt

Uhmmmm, nu fik jeg helt vildt lyst til aspargessuppe! Men nu er der købt ind til pizza. Satans osse. 

TS, i kan også lave nogle pizzasnegle! 

Anmeld

15. november 2011

Guldet

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Uhmmmm, nu fik jeg helt vildt lyst til aspargessuppe! Men nu er der købt ind til pizza. Satans osse. 

TS, i kan også lave nogle pizzasnegle! 

hihi.. det smager også skønt .. Men hjemmelavet pizza er nu hellere ik dårligt  Mums

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.