Maden og drikkevarene til dåben....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

Mira0911

roenlund skriver:

Er helt  enig det er vel ikke for vinen man er der, det er vel for at fejre barnet

Vi serverede højtbelagt smørrebrød og det synes jeg så personligt heller ikke der hører vin til.

Lige præcis, fejre barnet, hygge med dem man holder af og ikke for at drikke... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

Mira0911

Dorthe77 skriver:

Uanset hvordan i vælger at holde barnedåben, så er det ikke for dårligt. Det er udelukkende jeres valg.
Synes derimod det er dybt forkasteligt, at jeres gæster brokker sig over jeres valg. Det er vel ikke maden og drikkevarerne det handler om sådan en dag? I mine øjne handler det om hygge og samvær med mennesker man holder af :-)

Så gør det i føler for og har råd til og så skrot op med brok. Fuld opbakning her fra :-)
Håber i får en kanon dejlig dag :-)

Der er bare desværre nogle som kun kommer for at spise og drikke... 

Hvis folk virkelig er så utilfredse, så kan de jo bare sige de ikke kommer, så slipper vi for at høre på det brok... 

Anmeld

12. november 2011

K&S

Mira0911 skriver:

Uh ja skinke er guf...  Godt bud du kom med der... 

Ja jeg ved ikke rigtig med den vin der... Tror vi undvære den helt, for der er desværre nogle der tror det er en fest hvor man skal drikke.. 

Vi købte engang til en sommerfest en stooor spand kartoffelsalat i Metro - så tilføjede vi bare selv lidt ærter

Du kan også lave flødekartofler - de kan jo laves dagen før og så bare varmes, når de skal bruges

Du kan bage flute og pølsehorn (til ungerne) i forvejen og fryse ned

Anmeld

12. november 2011

Mira0911

Vi købte engang til en sommerfest en stooor spand kartoffelsalat i Metro - så tilføjede vi bare selv lidt ærter

Du kan også lave flødekartofler - de kan jo laves dagen før og så bare varmes, når de skal bruges

Du kan bage flute og pølsehorn (til ungerne) i forvejen og fryse ned

Jeps det gjorde jeg også til Julie's dåb.. De pøllehorn var et hit hos ungerne...

Anmeld

12. november 2011

Dorthe77

Mira0911 skriver:

Der er bare desværre nogle som kun kommer for at spise og drikke... 

Hvis folk virkelig er så utilfredse, så kan de jo bare sige de ikke kommer, så slipper vi for at høre på det brok... 

Det kan ikke udelukkes, det er mine hormoner, der taler nu ;-)

Hvorfor ikke nøjes med at invitere de mennesker, man har lyst til at fejre dagen med? :-)
Det kunne min hormonelle stædighed sagtens finde på, hihi

Anmeld

12. november 2011

Mira0911

Dorthe77 skriver:

Hvorfor ikke nøjes med at invitere de mennesker, man har lyst til at fejre dagen med? :-)

Jeg husker det tydeligt da selv var gravid... De kære hormoner der, de er ikk til at styre... 

Folk får budet og så kan de melde fra... Jeg ved på forhånd der er nogen der melder fra, hvis de ikke får en indbydelse, så brokker de sig også... En temmelig besværlig familie... 

Der er så nogle som slet ikke får indbydelse, da de køre i det samme ævl og bævl hver evig eneste gang vi ses... De har dog heller ikke set den mindste her endnu... Måtte også meddele dem at jeg ikke ønskede at de skulle være fadder alligevel pga. deres skaberi... 

Så fik jeg lige splittet noget mere af familien... Fnis.. 

Anmeld

12. november 2011

K&S

Dorthe77 skriver:

Og jeg er ikke hormonella

Anmeld

12. november 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Til min piges barnedåb der severede jeg stegt kalkunbryst med kartofler og brun sovs dertil flytes. billigt og nemt da kalkunbrysterne passer sig selv i ovnen mens man er i kirke.

Man behøver altså ikke at severe vin til en barnedåb. Og hvis de brokker sig igen, så siger du bare til dem, at du syntes de er uhøflige og at hvis de er gået tørstige fra bordet så er det deres egen skyld, da der masser af drikkelse at vælge imellem på bordet.

Anmeld

12. november 2011

Dorthe77

Mira0911 skriver:

Jeg husker det tydeligt da selv var gravid... De kære hormoner der, de er ikk til at styre... 

Folk får budet og så kan de melde fra... Jeg ved på forhånd der er nogen der melder fra, hvis de ikke får en indbydelse, så brokker de sig også... En temmelig besværlig familie... 

Der er så nogle som slet ikke får indbydelse, da de køre i det samme ævl og bævl hver evig eneste gang vi ses... De har dog heller ikke set den mindste her endnu... Måtte også meddele dem at jeg ikke ønskede at de skulle være fadder alligevel pga. deres skaberi... 

Så fik jeg lige splittet noget mere af familien... Fnis.. 

Hader sådan noget familie ævl og kævl. Livet er for kort til at slås med sådan noget fis. Så hellere undvære de mennesker. Ej, ved godt det er lettere sagt end gjort.

Hatten af for at du har fået sagt fra, så de ikke skal stå faddere alligevel :-) Hos os bliver det heller ikke hvem som helst vi spørger. Og så må der blive sure miner eller ej. Der er jeg kold :-D

Anmeld

12. november 2011

Dorthe77

K&S skriver:

Og jeg er ikke hormonella

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.