Min lille pige er blevet syet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

1000Ben

anja89 skriver:

Snakkede med hende lige inden de kørte til skadestuen og der lød hun tirfreds men nøj hvor ville jeg gerne havde kunne være der for hende..

Tror måske jeg tager en fridag med hende mandag og så må jeg kysse på hende og store søster hele dagen imorgen

Ja det kunne da være en god idé.. Tror også sådan et sting begynder at klø efter nogle dage og hun må jo for guds skyld ikke klø det ud, så det er nok meget godt at hun så ikke er i vuggestue... Det ville enhver arbejdsplads vel kunne forstå... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

anja89

1000Ben skriver:

Ja det kunne da være en god idé.. Tror også sådan et sting begynder at klø efter nogle dage og hun må jo for guds skyld ikke klø det ud, så det er nok meget godt at hun så ikke er i vuggestue... Det ville enhver arbejdsplads vel kunne forstå... 

det var også min tanke.. Lige nu går jeg alligevel hjemme så der er ingen arbejdsgiver at tage hensyn til

Anmeld

12. november 2011

1000Ben

anja89 skriver:

det var også min tanke.. Lige nu går jeg alligevel hjemme så der er ingen arbejdsgiver at tage hensyn til

Perfekt, så kan du sørge for at hun er helt 100% ok før hun nødvendigvis behøver komme afsted 

Anmeld

12. november 2011

anja89

1000Ben skriver:

Perfekt, så kan du sørge for at hun er helt 100% ok før hun nødvendigvis behøver komme afsted 

Ja heller en dag for meget end en for lidt hjemme

Anmeld

12. november 2011

1000Ben

anja89 skriver:

Ja heller en dag for meget end en for lidt hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.