Min lille pige er blevet syet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. november 2011

anja89

Idag skulle begge mine piger hjem til mormor og passes til imorgen da kæresten og jeg skulle ind og se en film..

Men som vi sidder der og venter på at komme ind til filmen ringer min mor og spøger efter Isabell´s (den lille) cpr.nr

Hun er kravlet rundt i sofaen og så skvattet ned og med hoved direkte ind i sofabordet

Hun har så fået slået hoved så der er kommet en flænge som bløder en del og min mor vil tage på skadestuen og få hende tjekket.

Desværre kunne jeg ikke komme og være der for min lille guldklump  men fik en besked af min mor da de var færdige om at hun havde fået et stæng ved øjet.. Min stakkels lille pige på kun 18 måneder er kommet tilskade og jeg kunne intet gøre

ELSKER MIN MOR FORDI HUN ER DER OG TAGER DET HELE I STIV ARM, SAMT GIVER MIG TRYKHED VED AT SKRIVE NÅR JEG IKKE SELV KUNNE VÆRE DER

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

1000Ben

anja89 skriver:

Idag skulle begge mine piger hjem til mormor og passes til imorgen da kæresten og jeg skulle ind og se en film..

Men som vi sidder der og venter på at komme ind til filmen ringer min mor og spøger efter Isabell´s (den lille) cpr.nr

Hun er kravlet rundt i sofaen og så skvattet ned og med hoved direkte ind i sofabordet

Hun har så fået slået hoved så der er kommet en flænge som bløder en del og min mor vil tage på skadestuen og få hende tjekket.

Desværre kunne jeg ikke komme og være der for min lille guldklump  men fik en besked af min mor da de var færdige om at hun havde fået et stæng ved øjet.. Min stakkels lille pige på kun 18 måneder er kommet tilskade og jeg kunne intet gøre

ELSKER MIN MOR FORDI HUN ER DER OG TAGER DET HELE I STIV ARM, SAMT GIVER MIG TRYKHED VED AT SKRIVE NÅR JEG IKKE SELV KUNNE VÆRE DER

Stakkel pus, hvorfor kunne du ikke være der? (måske er jeg langsom) 

Anmeld

12. november 2011

anja89

1000Ben skriver:

Stakkel pus, hvorfor kunne du ikke være der? (måske er jeg langsom) 

Jeg sad inde i en biograf i kbh sammen med kæresten og havde ikke mulighed for at komme afsted

Anmeld

12. november 2011

1000Ben

anja89 skriver:

Jeg sad inde i en biograf i kbh sammen med kæresten og havde ikke mulighed for at komme afsted

Ok nu er jeg med. Stakkels lille pus, håber ikke det gør for ondt. 

Anmeld

12. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

12. november 2011

anja89

1000Ben skriver:

Ok nu er jeg med. Stakkels lille pus, håber ikke det gør for ondt. 

Ja meget

Har snakket med min mor efter og der var hun lige blevet lagt i seng..
men da hun blev syet har hun intet sagt først da de skulle binde knude græd hun lidt..

Heldigvis er hun i trykke hænder hos mormor

Anmeld

12. november 2011

1000Ben

anja89 skriver:

Ja meget

Har snakket med min mor efter og der var hun lige blevet lagt i seng..
men da hun blev syet har hun intet sagt først da de skulle binde knude græd hun lidt..

Heldigvis er hun i trykke hænder hos mormor

Ihh hvor godt at du har sådan en fantastisk mor. Jeg kan kun forestille mig hvor meget du glæder dig til at give hende et kæmpe knus 

Anmeld

12. november 2011

anja89

1000Ben skriver:

Ihh hvor godt at du har sådan en fantastisk mor. Jeg kan kun forestille mig hvor meget du glæder dig til at give hende et kæmpe knus 

Glæder mig rigtig meget til at kunne kramme hende imorgen..
Føler mig bare som jorden dårligste mor lige nu da jeg ikke kunne sidde med hende og trøste hende

Anmeld

12. november 2011

1000Ben

anja89 skriver:

Glæder mig rigtig meget til at kunne kramme hende imorgen..
Føler mig bare som jorden dårligste mor lige nu da jeg ikke kunne sidde med hende og trøste hende

Hvis hun ikke havde sovet kunne du have ringet til hende og sagt godnat og kys igennem telefonen, men jeg tror det vigtigste er, at der har været en omsorgsperson som hun kender, så synes bestemt ikke at du skal føle dig som jordens dårligste mor... Jeg er sikker på at du "sparer" en masse kys op til imorgen... 

Anmeld

12. november 2011

anja89

1000Ben skriver:

Hvis hun ikke havde sovet kunne du have ringet til hende og sagt godnat og kys igennem telefonen, men jeg tror det vigtigste er, at der har været en omsorgsperson som hun kender, så synes bestemt ikke at du skal føle dig som jordens dårligste mor... Jeg er sikker på at du "sparer" en masse kys op til imorgen... 

Snakkede med hende lige inden de kørte til skadestuen og der lød hun tirfreds men nøj hvor ville jeg gerne havde kunne være der for hende..

Tror måske jeg tager en fridag med hende mandag og så må jeg kysse på hende og store søster hele dagen imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.