Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
banditten2011 skriver: Mange taak Er det ikk bar kordegnen du ska ha fat i? det er det ihvertfald her?
Mange taak
Er det ikk bar kordegnen du ska ha fat i? det er det ihvertfald her?
Herude skal jeg have fat i præsten selv... Bor i en lille landsby ude på landet...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mira0911 skriver: Herude skal jeg have fat i præsten selv... Bor i en lille landsby ude på landet...
Ahh okay hehe så er det nok derfor.. så er der vel heller ikk så mange børn man kan risikere som skal døbes den dag
banditten2011 skriver: Ahh okay hehe så er det nok derfor.. så er der vel heller ikk så mange børn man kan risikere som skal døbes den dag
Lige præcis...
Da Julie blev døbt, var der lige 3 andre som også skulle døbes...
Mira0911 skriver: Okey... Forsamlingshuset og kirken ligger en spytklat fra hvor vi bor, så det vil være rareste at kunne leje det her tæt på os end at skal ind til den nærmeste by...
Okey... Forsamlingshuset og kirken ligger en spytklat fra hvor vi bor, så det vil være rareste at kunne leje det her tæt på os end at skal ind til den nærmeste by...
Har I fået det på plads?
Baagøe skriver: Har I fået det på plads?
Jeps... Jeg lejer det fra Lørdag, så jeg har tid til at lave maden også...
Mira0911 skriver: Jeps... Jeg lejer det fra Lørdag, så jeg har tid til at lave maden også...
Dejligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128