Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi satser meget stærkt på at skal have døbt Lina 5. Februar...
Men... Hvornår filan er det bedst at ringe og snakke med præsten om datoen osv osv?
Satser på at indbydelser skal sendes ud i December....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mira0911 skriver: Vi satser meget stærkt på at skal have døbt Lina 5. Februar... Men... Hvornår filan er det bedst at ringe og snakke med præsten om datoen osv osv? Satser på at indbydelser skal sendes ud i December....
Det er da fuldstændig ligegyldigt Når det passer jer...
Baagøe skriver: Det er da fuldstændig ligegyldigt Når det passer jer...
Ja okey.... Men bliver nok nød til at gøre det snart inden forsamlingshuset bliver lejet ud til anden side...
Vi undersøgte først om præsten havde tid til den dato, vi nu gerne ville, og samme med der hvor vi ville holde festen.
Da de 2 ting var iorden, sendte vi indbydelser ud.
Mira0911 skriver: Ja okey.... Men bliver nok nød til at gøre det snart inden forsamlingshuset bliver lejet ud til anden side...
Jeg sørgede for at få den kirkelige handling på plads først
Baagøe skriver: Jeg sørgede for at få den kirkelige handling på plads først
Okey... Forsamlingshuset og kirken ligger en spytklat fra hvor vi bor, så det vil være rareste at kunne leje det her tæt på os end at skal ind til den nærmeste by...
Janni. skriver: Vi undersøgte først om præsten havde tid til den dato, vi nu gerne ville, og samme med der hvor vi ville holde festen. Da de 2 ting var iorden, sendte vi indbydelser ud.
Jeg havde termin i torsdags og han er ikk kommet ud i nu.. og vil gerne ha ham døbt den 18 feb og præsten har været så sød allerede at spærre en plads til mig da der allerede var 3 andre børn..
så jeg ville da gøre det hurtigt
banditten2011 skriver: Jeg havde termin i torsdags og han er ikk kommet ud i nu.. og vil gerne ha ham døbt den 18 feb og præsten har været så sød allerede at spærre en plads til mig da der allerede var 3 andre børn.. så jeg ville da gøre det hurtigt
Iiih.. Sender da lige noget vestøv i din retning... *Puuuuust*...
Jeg tror bestemt også at jeg ringer på Tirsdag... Præsten har fri hver Mandag...
Mira0911 skriver: Iiih.. Sender da lige noget vestøv i din retning... *Puuuuust*... Jeg tror bestemt også at jeg ringer på Tirsdag... Præsten har fri hver Mandag...
Mange taak
Er det ikk bar kordegnen du ska ha fat i? det er det ihvertfald her?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128