Ejjj den lille rod er begyndt at gå!!! Og det kan han jo ligesom ikke. Derfor falder han ved første skridt så lang han er og smadrer hovedet ned i gulvet.
Det har resulteret i blødende tandkød MANGE gange. Men i går gik det rigtig galt og en stor luns er gået af (først hang den blålig med røde blodtråde ned over tanden og jeg var 100% sikker på at tanden var smadret!) Men så her til aften er blodplamagerne faldet af/forsvundet og vi kan nu se resultatet. Det er den højre tand (til venstre i billedet) og man kan jo se at der er en luns der er skrabet væk. Tror i at det kommer igen? Og tror i tanden har taget skade? Blodpletter i den venstreside er fra da han faldt IGEN idag. To gange. Altså enten må han lære at tage fra med armene eller vente et par mdr. endnu med at prøve at gå. Han er skisme da ikke for kvik
Jeg bliver så Maud, når blodet fosser ud af hans mund. Uhh jeg kan næsten ikke holde det ud, bliver helt slatten og får kvalme og susen for ørene og jeg skal komme efter dig. Og det er jo også SÅ SYND for Richard. Men for filan, hvad skal man gøre? Altså jeg kan jo ikke forhindre ham i at rejse sig op og gå rundt om ting? Han kan sagtens sætte sig ned på numsen eller knæene, så han falder fordi at han prøver at gå. Jebus...¨
I får lige et billede med. Det er taget for lidt siden til forsikringen.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld