hvis du kunne stemme igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

Rosa

Jeg havde nok stemt det samme - men jeg HÅBER godtnok at regeringen snart opper sig gevaldigt. Rom blev ikke bygget på en dag og jeg er stadig fortrøstningsfuld - men det har ikke været særligt sjovt at høre dem trække i land... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

132319

Altid rødt!!

Anmeld

12. november 2011

Mumto3

ARHG....Come on...brudte valgløfter....den må I altså længere ud på landet med.

Hvis ET parti fik HELE magten, så kunne de jo indfører alt det de gerne vil, men sådan er virkeligheden jo ikke!

Der skal indgås en masse kompromiere mellem nogle partiere, og derfor er der bare rigtig mange ting der ikke kan blive gennemført.

Eks: Hvis ét parti siger ja til millionærskat

Et andet par siger nej til millionærskat

Så der der jo et af de to partier der må have et 'brudt valgløfte' for begge dele kan ikke indføres samtidig.

- OG DET GÆLDER JO FOR ALLE; UANSET HVILKEN FARVE REGERINGEN HAR.  så længe der ikke er et parti der har den suveræne magt!

Anmeld

12. november 2011

wamse

Altid rød

Anmeld

12. november 2011

Pige2009

Caroline86 skriver:

Ja, jeg lå lige og tænkte over det med vores regering og brudte valgløfter i morges og kom så til at tænke på alle de mange jeg har talt med som siger "ville ønske jeg havde stemt stemt blåt i stedet"...

Og så fik jeg jo lige øje på en tråd fra valget som er blevet hevet op og kom til at tænke på det igen

Så nu vil jeg gerne høre Jer ad om I ville ændre Jeres stemme (både blå og rød) hvis vi skulle i stemmeboksen i morgen

Jeg selv ville sætte stemmen præcis samme sted

I behøver ikke "bekende kulør"

Knus Caroline

Blå igår - blå idag!

Anmeld

12. november 2011

Caroline86

det lader til de fleste herinde ville stemme det samme hvis de havde chancen i morgen

Det ville jeg jo så også selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.