hvis du kunne stemme igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du ændre din stemme?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

953 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. november 2011

Caroline86

Ja, jeg lå lige og tænkte over det med vores regering og brudte valgløfter i morges og kom så til at tænke på alle de mange jeg har talt med som siger "ville ønske jeg havde stemt stemt blåt i stedet"...

Og så fik jeg jo lige øje på en tråd fra valget som er blevet hevet op og kom til at tænke på det igen

Så nu vil jeg gerne høre Jer ad om I ville ændre Jeres stemme (både blå og rød) hvis vi skulle i stemmeboksen i morgen

Jeg selv ville sætte stemmen præcis samme sted

I behøver ikke "bekende kulør"

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

Cookiemonsteret

Jeg har altid været blå, og vil forblive blå uanset hva 

Anmeld

12. november 2011

millesofie

jeg ville aldrig ændre min stemme, jeg er rød og stolt af det

desuden synes jeg at man taler alt for meget om brudte løfter og alt for lidt om det KÆMPE underskud, gæld og dårligvilkår som blå regering har efter ladt.

de røde har så meget de skal have i orden, det tager tid, især når venstre har SÅ mange mandater, det gør det jo nærmest umuligt for rød at få noget som helst igennem

bare lidt politik vrøvl fra mig

Anmeld

12. november 2011

morethanperfect

Caroline86 skriver:

Ja, jeg lå lige og tænkte over det med vores regering og brudte valgløfter i morges og kom så til at tænke på alle de mange jeg har talt med som siger "ville ønske jeg havde stemt stemt blåt i stedet"...

Og så fik jeg jo lige øje på en tråd fra valget som er blevet hevet op og kom til at tænke på det igen

Så nu vil jeg gerne høre Jer ad om I ville ændre Jeres stemme (både blå og rød) hvis vi skulle i stemmeboksen i morgen

Jeg selv ville sætte stemmen præcis samme sted

I behøver ikke "bekende kulør"

Knus Caroline

Ja .. Jeg nåede desværre ikke at stemme .. Men hvis jeg havde gjort det , havde jeg været meget i tvivl .. Det ligger i familien vi skal stemme rødt, men var rigtig meget i tvivl denne gang ..

Men hvis der var valg i morgen havde jeg stemt blåt . Helt klart .. !

Anmeld

12. november 2011

SjeBets

Stemmer rød, altid ... jeg er en for alle og ikke alle for sig selv ... 

Anmeld

12. november 2011

lycly

Jeg stemte rød og det vil jeg til enhver tid gøre. Jeg kommer aldrig aldrig til at stemme blåt Den nye regering har fået en hård start, og det havde været ligeså svært for en blå regering hvis de skulle overtage efter en rød regering. Det er aldrig nemt

Anmeld

12. november 2011

lycly

SjeBets skriver:

Stemmer rød, altid ... jeg er en for alle og ikke alle for sig selv ... 

Anmeld

12. november 2011

FrkT

Jeg stemte rød og ville gøre det igen uden at blinke.

Og det med brudte valgløfter, det er jo slet ikke noget nyt, sådan er det ALTID... så havde blå regering vundet havde der OGSÅ været en masse brudte valgløfter, og så ville snakken i stedet lyde på at "man skulle have stemt rød".... jeg tror vi er sådan indrettede at vi bare SKAL have noget at brokke os over, i dette tilfælde vores regering.

Det er lidt ligesom at når det er vinter brokker "alle" sig over det dårlige og kolde vejr og vil have sommeren til at komme, men når så sommeren kommer brokker "alle" sig over varmen og glæder sig til vinter... vi bliver nok aldrig helt tilfredse 

Og lige en fodnote.... jeg siger IKKE at jeg ikke selv gør det, for det gør jeg (jeg er nok for alvor en af dem der bl.a. brokker mig over vejret næsten ligegyldigt hvordan det er, hehe ).

Men igen, jeg stemte rød og det ville jeg OGSÅ gøre i dag 

Anmeld

12. november 2011

Lulle25

Er blå og kunne aldrig drømme om at stemme rødt. Nu vil de sætte skatter og afgifter op igen, det sætter nok ikk ligefrem skub i væksten. Desuden synes jeg at jeg høre meget ofte at dem der stemte rødt, vil  stemme blå blok idag, så håber bare de røde bliver vippet af pinden hurtigt, inde de når at ødelægge DKs  økonom. Synes det går alt for meget ud over dem der tjener mere end gennemsnittet

Anmeld

12. november 2011

pemiro

millesofie skriver:

jeg ville aldrig ændre min stemme, jeg er rød og stolt af det

desuden synes jeg at man taler alt for meget om brudte løfter og alt for lidt om det KÆMPE underskud, gæld og dårligvilkår som blå regering har efter ladt.

de røde har så meget de skal have i orden, det tager tid, især når venstre har SÅ mange mandater, det gør det jo nærmest umuligt for rød at få noget som helst igennem

bare lidt politik vrøvl fra mig

Vil lige sige til dit indslag, at det ikke kun er blå bloks skyld at økonomien er dårlig i dk.
Der har jo været en finanskrise i hele verden, som blå ikke kan gøre noget ved da vores økonomi er bundet op på euro.
Desuden så er der mange ude i verden der mener at lars løkke har fået danmark rigtig flot gennem krisen

Bare lige til info

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.