hvad gør man lige med navn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

baby012

Lille fe skriver:

Jeg synes du skal kontakte statsamet, så du kan få ro på situationen.

Der igennem kan du helt præcis få afvide hvad du kan forvente efter fødsel, og hvordan du helt præcis griber sagen an.

Håber virkelig det bedste for dig og pusling

det vil jeg også gøre, men har ikke lige tid de her 3 dage, da min sag om lejlighed lige skal falde på plads  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Pinkrose

gravid20 skriver:

hvor gør man det henne ?? de balketter jeg har kunne finde på nettet kræver barnets cpr nr. og det har jeg jo ikke før hun er født  

Jeg gik op på kommunen der krævende de bare en kopi af vandrejounalen

Anmeld

14. november 2011

Klumpe-dumpe

gravid20 skriver:

det vil jeg også gøre, men har ikke lige tid de her 3 dage, da min sag om lejlighed lige skal falde på plads  

ja så har du da også rigeligt at se til.

men skriv ned de spørgsmål du har - så du ikke glemmer noget. og det er altid godt at ha det og støtte sig til, når man er smule øh homonellea

Anmeld

14. november 2011

baby012

Denisep skriver:

Jeg gik op på kommunen der krævende de bare en kopi af vandrejounalen

okay, det må jeg lige se om jeg kan nå onsdag  

Anmeld

14. november 2011

baby012

Lille fe skriver:

ja så har du da også rigeligt at se til.

men skriv ned de spørgsmål du har - så du ikke glemmer noget. og det er altid godt at ha det og støtte sig til, når man er smule øh homonellea

nemlig, hormonella lider jeg da efterhånden en del af der skal godt nok ikke meget til at gøre mig gal, eller ked af det, eller glad hehe  

Anmeld

14. november 2011

Klumpe-dumpe

gravid20 skriver:

nemlig, hormonella lider jeg da efterhånden en del af der skal godt nok ikke meget til at gøre mig gal, eller ked af det, eller glad hehe  

nej når man er gravid lever man bestemt ikke et leverpostej-liv, der kommer man ud i alle kroge af følelseslivet

Anmeld

14. november 2011

baby012

Lille fe skriver:

nej når man er gravid lever man bestemt ikke et leverpostej-liv, der kommer man ud i alle kroge af følelseslivet

præcis  

Anmeld

14. november 2011

svanen73

Nu ved jeg ik om nogen har skrevet det, orker ik lige at læse tråden igennem 

Men forældremyndigheden er jo noget moren automatisk har fra fødslen, det er kun hvis I er enige og vinger af når han vedkender sig faderskabet, at den blir fælles...det lader du jo så bare lige være med 

Udfyldte selv blanketter for et par måneder siden...og der mindes jeg da det var såen. Det er så nu til min store fortrydelse jeg gik med til fælles 

Anmeld

15. november 2011

baby012

svanen73 skriver:

Nu ved jeg ik om nogen har skrevet det, orker ik lige at læse tråden igennem 

Men forældremyndigheden er jo noget moren automatisk har fra fødslen, det er kun hvis I er enige og vinger af når han vedkender sig faderskabet, at den blir fælles...det lader du jo så bare lige være med 

Udfyldte selv blanketter for et par måneder siden...og der mindes jeg da det var såen. Det er så nu til min store fortrydelse jeg gik med til fælles 

sådan er det desværre ikke når vi boede sammen 10 måneder inden hun bliver født så bliver den automatisk fælles .. 

Anmeld

15. november 2011

svanen73

gravid20 skriver:

sådan er det desværre ikke når vi boede sammen 10 måneder inden hun bliver født så bliver den automatisk fælles .. 

Okay... det jeg ked af. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.