hvad gør man lige med navn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

Maja88

Toshiba skriver:

jo det har han - han skal bare selv bede om dem i børnehaven feks...

nej det har han ikke...

min bror har ingen forældremyndighed, men har har sine børn hver 14 dag....

han har ingen rettigheder som sådan.. hun skal heller ikke oplyse ham om at hun rejser ud af landet med børnene, hvorimod han skal oplyse hende om han tager børnene med over grænsen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

baby012

Toshiba skriver:

ja det vil jeg mene

okay, så må jeg prøve at have fat i dem imorgen  

Anmeld

13. november 2011

Toshiba

Maja88 skriver:

nej det har han ikke...

min bror har ingen forældremyndighed, men har har sine børn hver 14 dag....

han har ingen rettigheder som sådan.. hun skal heller ikke oplyse ham om at hun rejser ud af landet med børnene, hvorimod han skal oplyse hende om han tager børnene med over grænsen..

lææææææææææææs

http://statsforvaltning.dk/site.aspx?p=4753

de HAR ret til oplysninger - de skal bare SELV indhente dem

Anmeld

13. november 2011

Toshiba

gravid20 skriver:

okay, så må jeg prøve at have fat i dem imorgen  

ja prøv det...

Og lav ENDELIG en skål med guf - mens du skal vente i 20-30 min. på at komme igennem

Håber du giver besked om hvad de siger ang det navn... jeg tror du må bestemme når tingene er som de er.... har søgt venskab

Anmeld

13. november 2011

nathja

helt ærligt så længe du insistere på at han skal have en delt forældremyndighed med dig når i i forvejen ikke lyder som om i har det bedste samarbejde, stresser dig mere end godt er.. ved godt hvordan det er at stå i flytterod lige op over terminen, flyttede selv 2måneder inden termin med min første og det stressede mig meget med det resultat at jeg fødte 4 uger for tidligt og var indlagt i 10 dage med baby på sonde og i fare for at hun skulle i kuvøse og have en masse slanger fordi hun var så svag på grund af min stress..

Anmeld

13. november 2011

baby012

Toshiba skriver:

UDEN samvær kan den anden ikke hente - da de jo ikke har samvær - ergo kan de ikk...

det håber jeg ikke fpr det ville jeg da virkelig ikke være tryg ved eftersom den bette slet ikke kommer til at se hendes far

Anmeld

13. november 2011

Toshiba

gravid20 skriver:

det håber jeg ikke fpr det ville jeg da virkelig ikke være tryg ved eftersom den bette slet ikke kommer til at se hendes far

Så er det kidnapning - længere er den ikk

Anmeld

13. november 2011

baby012

Toshiba skriver:

ja prøv det...

Og lav ENDELIG en skål med guf - mens du skal vente i 20-30 min. på at komme igennem

Håber du giver besked om hvad de siger ang det navn... jeg tror du må bestemme når tingene er som de er.... har søgt venskab

jeg skriver imorgen når jeg har snakket med dem  

Anmeld

13. november 2011

Toshiba

gravid20 skriver:

jeg skriver imorgen når jeg har snakket med dem  

Tusind tak - og jeg krydser fingre for det går godt

Anmeld

13. november 2011

bybaby

min søn har samvær og vi har fællesforældremyndighed men hans far kan ikke bare hente hans søn i sfoen uden jeg har givet besked først det har han aldrig kunne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.