nå men ... de kan ikke plukke håret af en skaldet, Ergo har du ingen penge kan du ikke give dem nogen, er på du KH kan de ikke kræve du betaler noget af, har du derimod en lønintægt kan de gå ind og tage en del, ( efter hvad du tjener)
Jeg har selv endt med noget skattegæld, efter mit tidligere forhold, og på et tidspunk vil de hente dig ind og spørge til hvad du har af værdier, jeg har ingen overhovedet. har solgt alt for at kunne betale gæld af som min eks var så sød at give mig. ja ja jge er naiv, nå men der siger hun jo så de skal bare tjekke, og så lader de den stå i op til 5 år, hvor de tjekker igen MED mindre jeg får job og kan afdrage. Jeg har så selv bedt om at få sat igang i en frivillig afdragsordning, hvor jeg betaler det jeg kan, Og det gør de ser lidt mildere på dig.
SÅ hvis der står de ikke vil have den bliver forældet er det nok lige som med mig, at de vil have dig ind og spørge til dine værdier , fordi hvis de ikke gør noget vil den være forældet og så kan du slippe, men husker de diug på den er den ikke forældet for om yderlige 5 år, håber du forstod mit rod. men som sagt har jeg prøvet det du må gerne skrive privat hvis du vil vide mer e
Anmeld