Fuck fuck fuck fuck !!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

Muhmi

Anonym skriver:

mit store problem er at jeg har åbent alle mine breve

og det er ikke blevet nævnt tidligere OVERHOVEDET

der står så i brevet at min gæld er ved at forælde og det vil de jo ikke lade ske.. men stadig skulle jeg ikke være blevet infomeret om det alligevel??

Rolig nu! Jeg prøver at hjælpe dig.... Og siden man ikke får et brev om hvad man skylder i skat på det her tidspunkt af året så er det, det eneste problem jeg kunne forestille mig der var! Kan ikke forstå at du bliver offensiv når det er DIG der skylder 55.000,- i skat og beder om hjælp, jeg så prøver at hjælpe dig ved at give dig råd.... Men hvis du ikke kan bruge det jeg skriver til noget, så undlad dog at svare i stedet.....

Tænker at du brude blive advaret og det er derfor jeg tror at der er nogle breve du har misset (undladt at åbne) siden de breve der kommer om hvor meget man får tilbage eller skylder, kommer i april måned...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

baby012

den er træls den der  
- mit eneste råd er at du ringer til dem som det første på mandag, og der får du forklaret den din situation, og derefter får du forhåbelig æov til at lave en afdragsordning.

Anmeld

12. november 2011

SjeBets

nå men ... de kan ikke plukke håret af en skaldet, Ergo har du ingen penge kan du ikke give dem nogen, er på du KH kan de ikke kræve du betaler noget af, har du derimod en lønintægt kan de gå ind og tage en del, ( efter hvad du tjener) 

Jeg har selv endt med noget skattegæld, efter mit tidligere forhold, og på et tidspunk vil de hente dig ind og spørge til hvad du har af værdier, jeg har ingen overhovedet. har solgt alt for at kunne betale gæld af som min eks var så sød at give mig. ja ja jge er naiv, nå men der siger hun jo så de skal bare tjekke, og så lader de den stå i op til 5 år, hvor de tjekker igen MED mindre jeg får job og kan afdrage. Jeg har så selv bedt om at få sat igang i en frivillig afdragsordning, hvor jeg betaler det jeg kan, Og det gør de ser lidt mildere på dig. 

SÅ hvis der står de ikke vil have den bliver forældet er det nok lige som med mig, at de vil have dig ind og spørge til dine værdier , fordi hvis de ikke gør noget vil den være forældet og så kan du slippe, men husker de diug på den er den ikke forældet for om yderlige 5 år, håber du forstod mit rod. men som sagt har jeg prøvet det du må gerne skrive privat hvis du vil vide mer e

Anmeld

12. november 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Rolig nu! Jeg prøver at hjælpe dig.... Og siden man ikke får et brev om hvad man skylder i skat på det her tidspunkt af året så er det, det eneste problem jeg kunne forestille mig der var! Kan ikke forstå at du bliver offensiv når det er DIG der skylder 55.000,- i skat og beder om hjælp, jeg så prøver at hjælpe dig ved at give dig råd.... Men hvis du ikke kan bruge det jeg skriver til noget, så undlad dog at svare i stedet.....

Tænker at du brude blive advaret og det er derfor jeg tror at der er nogle breve du har misset (undladt at åbne) siden de breve der kommer om hvor meget man får tilbage eller skylder, kommer i april måned...

det var ikke surt skrevet  jeg havde bare skrevet det med stort for at du skulle vide at jeg slet ikke havde hørt fra dem og at dette her var det første brev i mange år

Anmeld

12. november 2011

SjeBets

Anonym skriver:

det var ikke surt skrevet  jeg havde bare skrevet det med stort for at du skulle vide at jeg slet ikke havde hørt fra dem og at dette her var det første brev i mange år

Hvis det er første brev i en del år , så tror jeg "bare" det er for at den ikke skal forælde gælden. Hvis de ikke gør noget forældre den jo og så slipper du og de mister de penge. 

Men jeg ville hvis jeg var dig snakke med dem, det er kun mennesker og jeg synes selv med alt mit rod de var meget nede til jorden og meget søde at snakke med om ringene . Og de sagde også jeg skulle bare tage det roligt de kunne godt se jeg ikke havde pengene på det tidspunkt .. men det var ren rutine .. 

Anmeld

12. november 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Fair nok

Håber du finder ud af det...

Men hvis din gæld er ved at være forældet... Jamen så vidste du jo godt at du skyldte de penge her, så kommer det vel ikke som en overraskelse

Anmeld

12. november 2011

Na-Wi

Har du evt e-boks så de advarsler som måske er sendt er kommet derind?? Jeg glemmer til tider alt om e-boks og når der så bliver tjekket ligger der mange sjove ting derinde

Anmeld

12. november 2011

Anonym

Afdragsordning.

For selvfølgelig skal du betale hvad du skylder.

Deter ærgeligt,men det er op til en selv at have styr på sin skat.

Anmeld

12. november 2011

Henriette Aaby

Anonym skriver:

tak for jeres svar

desværre har jeg ikke til en afdragsordning, jeg har et rådighedsbeløb på ca 1500 om mdr og det er jo til alt andet end faste udgifter

så mad, nødvendigt tøj/sko, ting til min datter (der er jo meget)

så ved ikke hvordan jeg skal få det her ud af verden

Hej det er da ogås en pokkerst situation du står i men;

du bliver alligevel nød til at være ansvarlig voksen og kontakte SKAT på mandag og forligge dem din situation. Og så må i sammen finde en løsning på problemet. Det nytter jo i hvert fald ikke at lade vær...

Dette er skrevet med de kærligste intentioner Men måske lidt barsk også..

Mange hilsner

Henriette

Anmeld

12. november 2011

Ni-ko-li-ne

Men hvis i skulle på ferie næste sommer, så må de penge jo gå til gælden f.eks

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.