årh jeg er grædefærdig
jeg har lige fået et brev fra skat jeg skylder 55.000kr 

jeg troede det max var 3000kr 
jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, jeg har nu sendt en mail om muligheder for eftergivelse, men ærligt det sker jo ikke, heller ikke selv om at jeg ikke engang har penge til en afdrags ordning
jeg har ikke rettet på mine tal inde på skat så derfor (helt fra 2008) så nu er jeg altså låst 

jeg har ADHD og ja i pæn slem grad, hvilke jo gør at jeg glemmer ting, mange ting og især vigtige ting, jeg er heller ikke altid særlig god til at forudse hvad der sker og hvad jeg skal gøre
men nu er jeg bare helt nede, jeg ryster og tuder næsten.
jeg er alene hjemme med den lille (som heldigvis sover) og de andre kommer snart.
det er jo min gæld, og kun min, mit ansvar og min byrte.
jeg bor ikke sammen med en mand/kærste, jeg er i bofællesskab med en god (rigtig god) venninde og hendes barn.
vi taler om alt men vi har pga bolig forholdene også en slags fælles økonomi, dvs fælles udgifter men ikke fælles lønkonto eller sådan.
jeg ved det er noget kun jeg kan tage mig af og jeg føler ikke for at påvirke alle andre med det, men samtidigt så påvirker dette vores fælles planer om ny og billigere bolig og en lille rejse til sommer..
hvad skal jeg gøre??
hjælp mig 

Anmeld