Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sanne skriver:ENIG...her er der altså ikke noget valentins halløj... vi hygger som vi plejer at gøre i weekenden og så fejer vi at kæresten har fået et vikariat i 3 uger til at starte med i en børnehave....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PiaR skriver:Tillykke med vikariatet - det er da dejligt for jer.... Knus Pia.
DK skriver:Min mor har fået blomster af min far idag, og hun blev SÅ glad. Han gav hende dem fordi han elsker hende, ikke fordi en blomster butik siger han skal. Meeen selve dagen har måske lige givet et skub til at han husker at vise hende det efter mange års ægteskab. Og det er da fedt!!!Vil det sige at dem der har fået blomster/gaver også synes det er en dårlig ide?? Eller er det kun dem der ikke har fået???Vi havde årsdag i går, hvor jeg fik en SUPER flot gave. Så derfor fejrer vi ikke valentin fordi vi altid fejrer årsdag dagen før d. 13.2. Jeg synes desuden det er en dejlig tradition at sende et kort til dem man holder af, og så sige man elsker. Noget vi danskere ikke er såååå gode til at f¨å fortalt i hverdagen/gennem livet, til familie/venner. Det behøver jo ikke være blomster/gaver. Det er jo egentlig meningen man bare skal udtrykke kærlighed til hinanden, og det er sgu da ALDRIG en dårlig ide!!! Varme krammere og glædelig valentins hilsner til ALLEJeg er rigtig glad for jeg kan gå herind og tale med jer, om alt det der ligger mig på hjertet. Tak!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128