Valentins dag.... - en gang opreklameret fis.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2009

Pia.

Sanne skriver:

ENIG...

her er der altså ikke noget valentins halløj... vi hygger som vi plejer at gøre i weekenden og så fejer vi at kæresten har fået et vikariat i 3 uger til at starte med i en børnehave....

Tillykke med vikariatet - det er da dejligt for jer....

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2009

SaNiNa

PiaR skriver:

Tillykke med vikariatet - det er da dejligt for jer....

Knus Pia.

Tak skal lige det videre til ham... ja der bliver rigtig dejlig han syntes det er pænt kedeligt at gå hjemme og det kan jeg godt følge ham i når han er van til at være aktiv hele dagen....

Anmeld

14. februar 2009

Mie A

Jeg synes at valentins dag er en dejlig tradition, som jeg desværre ikke selv fejrer - da manden ikke deler den samme mening. Jeg synes også jul, fastelavn og påske er dejlige traditioner. Bare fordi at valentins dag er Amerikansk, betyder det jo ikke at Danmark ikke kan tage den til os. Hvordan tror I at alle de andre tradioner er startet i tidernes morgen

Anmeld

14. februar 2009

Loggidut

OMG...jeg troede lige du var seriøs, og jeg blev lige så glad da jeg så overskriften...

Den her dag betyder ikke en disse for mig, jeg elsker manden lige så meget som igår, måske en smule mere i dag...ja og i morgen elsker jeg ham bare endnu mere...jeg behøver ikke sådan en dag her for at huske på at jeg er elsket, eller elsker min mand.

Anmeld

14. februar 2009

DK

Min mor har fået blomster af min far idag, og hun blev SÅ glad. Han gav hende dem fordi han elsker hende, ikke fordi en blomster butik siger han skal. Meeen selve dagen har måske lige givet et skub til at han husker at vise hende det efter mange års ægteskab. Og det er da fedt!!!

Vil det sige at dem der har fået blomster/gaver også synes det er en dårlig ide?? Eller er det kun dem der ikke har fået???

Vi havde årsdag i går, hvor jeg fik en SUPER flot gave. Så derfor fejrer vi ikke valentin fordi vi altid fejrer årsdag dagen før d. 13.2. Jeg synes desuden det er en dejlig tradition at sende et kort til dem man holder af, og så sige man elsker. Noget vi danskere ikke er såååå gode til at f¨å fortalt i hverdagen/gennem livet, til familie/venner. Det behøver jo ikke være blomster/gaver. Det er jo egentlig meningen man bare skal udtrykke kærlighed til hinanden, og det er sgu da ALDRIG en dårlig ide!!!

Varme krammere og glædelig valentins hilsner til ALLEJeg er rigtig glad for jeg kan gå herind og tale med jer, om alt det der ligger mig på hjertet. Tak!

Anmeld

14. februar 2009

Pia.

DK skriver:

Min mor har fået blomster af min far idag, og hun blev SÅ glad. Han gav hende dem fordi han elsker hende, ikke fordi en blomster butik siger han skal. Meeen selve dagen har måske lige givet et skub til at han husker at vise hende det efter mange års ægteskab. Og det er da fedt!!!

Vil det sige at dem der har fået blomster/gaver også synes det er en dårlig ide?? Eller er det kun dem der ikke har fået???

Vi havde årsdag i går, hvor jeg fik en SUPER flot gave. Så derfor fejrer vi ikke valentin fordi vi altid fejrer årsdag dagen før d. 13.2. Jeg synes desuden det er en dejlig tradition at sende et kort til dem man holder af, og så sige man elsker. Noget vi danskere ikke er såååå gode til at f¨å fortalt i hverdagen/gennem livet, til familie/venner. Det behøver jo ikke være blomster/gaver. Det er jo egentlig meningen man bare skal udtrykke kærlighed til hinanden, og det er sgu da ALDRIG en dårlig ide!!!

Varme krammere og glædelig valentins hilsner til ALLEJeg er rigtig glad for jeg kan gå herind og tale med jer, om alt det der ligger mig på hjertet. Tak!

Jeg har også brugt dagen til at fortælle dem jeg holder af at jeg elsker dem meget højt og jeg sætter stor pris på dem - men det gør jeg nu i forvejen rigtig tit...

Jeg har en dejlig familie og nogle skønne venner og de ved jeg elsker dem og holder af dem lige meget hvad datoen på kalenderen fortæller

Og jeg vil som dig også takke alle de dejlige mennesker her inde, for et dejligt sted at være...

Varmt knus til ALLE

- Og en lille pakke med lykke og held til jer alle.

Anmeld

15. februar 2009

MorCamilla

Jeg har haft en skøn valentines dag, med min søn... og en super veninde...

Jeg synes det er lidt noget onderligt noget at man skal have en bestemt dag om året hvor man "skal" give kæresten blomster eller man skal ud og spise eller lignende...

Det er da meget federe at få en buket i ny og næ i stedet for... (bare min mening... )

Anmeld

15. februar 2009

FrkC

Vi holdt ik Valentinsdag.. Vi er ik så meget til det og jeg var på arbejde alligevel.. Vil ligeså gerne have blomster og ud og spise den 18 maj hvis det ska være.. Der er vel oss altid så stuvende fuldt alle steder d. 14 feb. Er ik så meget til det "pjat" (i min øjne)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.