Valentins dag.... - en gang opreklameret fis.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.417 visninger
18 svar
0 synes godt om
14. februar 2009

Mutti2

(det mener jeg selvfølgelig kun fordi jeg er singel )

Jeg håber jeres partner har forkælet jer i dag

Fortæl fortæl.... er der nogen der har fået noget??

Knus Pernille Som slet ikke er jaloux

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2009

Pia.

Jeg er ikke single - men jeg syntes det er opreklameret og jeg vil ikke have noget på en sådan dag... men der imod alle andre dage om året hvor jeg ved det er tanken der tæller vil jeg super gerne have noget... - men i dag er folk jo halvt tvunget til at give hinanden noget....

Knus Pia.

Anmeld

14. februar 2009

Heidi B

Jeg er gift, men går overhovedet ikke op i sådan nogle dage.... Har en mor der går så højt op i mors dag, at det eneste år min søster og jeg glemte det, var hun sur i flere måneder....
Men vil sige at min mand er rigtig god til at købe ting i løbet at året... Så jeg klager ikke.....
Går heller ikke op i års eller bryllupsdag....
Kun min fødselsdag....

Knuz Heidi

Anmeld

14. februar 2009

Tina2

Jeg er gift og går absolut heller ikke op i valentins dag, gider ikke ha noget idag.. Men vil netop også meget hellere ha noget alle andre dage:-)

Knus Tina

Anmeld

14. februar 2009

Balderson

Jeg har intet fået, for nægter at modtage noget den dag.. Synes det er noget amerikansk Lort for at sige det rendt ud...

Det eneste det drejer sig om er at butikkerne kan få tjent nogle flere penge...

Vil hellere have en gave el. blomster alle andre dage end idag...

Hjemme hos os går vi mere op i fastelavn... Det er da noget vi har kendt til i flere år, end valentins dag....

Anmeld

14. februar 2009

Mutti2

Men må vi så høre

- får i så noget nogen af de andre dage??

Jeg synes godt om valentins dag, ene og alene af den grund at mine tideligere partner aldrig gav mig så meget som en blomst.... bortset fra den jeg fik af x-manden da han friede for 3. gang

Ellers er valentinsdag den eneste dag jeg har været så heldig at kunne erhverve noget Også selv om jeg er en af dem der giver masser af gaver, og elsker at se folk blive glade for dem!!

Min aller første kæreste lavede en CD, med kærlighedssange der udtrykte hvad han følte for mig..., (ja ja, vi var 16.... men det er da hammer sødt alligevel)

Knus Pernille

Anmeld

14. februar 2009

Tynen

Er heller ikke single, men kunne seriøst ikke være mere ligeglad med Valentines day.

Synes det er så tamt!

Lidt i samme stil som Halloween.. Ikke om jeg gider

Anmeld

14. februar 2009

Miamaja

her faar manden ingenting paa valentines dag , om jeg faar noget vil tiden vise

Anmeld

14. februar 2009

mortil(nichlasogmathias)

PiaR skriver:

Jeg er ikke single - men jeg syntes det er opreklameret og jeg vil ikke have noget på en sådan dag... men der imod alle andre dage om året hvor jeg ved det er tanken der tæller vil jeg super gerne have noget... - men i dag er folk jo halvt tvunget til at give hinanden noget....

Knus Pia.

helt enig!!!

Anmeld

14. februar 2009

SaNiNa

PiaR skriver:

Knus Pia.

ENIG...

her er der altså ikke noget valentins halløj... vi hygger som vi plejer at gøre i weekenden og så fejer vi at kæresten har fået et vikariat i 3 uger til at starte med i en børnehave....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.