Baby kjole/tunika

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

Chris86

Morellen skriver:

Hej!

Har du kigget på POMPdeLUX?? Rigtig mange søde kjoler og tunikas uden tyll, motiver osv Det er også en relativt fornuftig pris på det.. http://www.pompdelux.dk/p/forside-webshop-little-girl-80-98-cm-dresses

Men det jo i str 80 de går fra, mon ik de er liiiige store nok?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Leonora

Chris86 skriver:

Jeg leder og leder,men uden held...
Skal finde en kjole eller tunika, som vores datter kan have på til jul (str 74 vil jeg tro)...

- Forholdsvis kort (da hun jo kravler rundt)
- Ikke med en masse motiver osv.
- Ikke for tøset (blomstret, tyl, rød, INGEN JULE-dragt som sådan, osv)
- Ikke koste en million

Eller måske bare et sæt tøj af en art... Hmm...

HJÆLP?

Se evt min hjemmeside Norastar.dk. Sånfår dy en kjole lige som du vil have og som er helt unik

Anmeld

11. november 2011

Lou87

Har du prøvet Noa Noa ?
Synes de som regel er meget søde og enkle.

Jeg havde blandt andet en helt simpel tynd fin strik kjole fra dem sidste år. Dog ikke til jul.. da jeg gerne vil ha min pige er pyntet netop den dag

Anmeld

11. november 2011

Chris86

Leonora skriver:

Se evt min hjemmeside Norastar.dk. Sånfår dy en kjole lige som du vil have og som er helt unik

Kan os rigtig godt li den øverste kjole, hvis den var lavet i lidt andet stof.. MEN jeg har på fornæmmelsen at den koster liiiidt mere end jeg lige havde regnet med at bruge på en kjole (den ene gang)

Anmeld

11. november 2011

Leonora

Chris86 skriver:

Kan os rigtig godt li den øverste kjole, hvis den var lavet i lidt andet stof.. MEN jeg har på fornæmmelsen at den koster liiiidt mere end jeg lige havde regnet med at bruge på en kjole (den ene gang)

Det kommer meget an på hvad du vælger af stof. Stof2000 har rigtig neget fint til 60 kr pr meter. Og en meter er mere end rigeligt til den str. Faktisk er 80 cm nok. Og så 200 for at sy den.

Så max 260 kr.

Dem du ser på siden er i liberty stof og det r dyrt pr meter. Men man kan sagtens lave en fin og go kvalitets kjole fra stof2000.

Anmeld

11. november 2011

Chris86

Leonora skriver:

Det kommer meget an på hvad du vælger af stof. Stof2000 har rigtig neget fint til 60 kr pr meter. Og en meter er mere end rigeligt til den str. Faktisk er 80 cm nok. Og så 200 for at sy den.

Så max 260 kr.

Dem du ser på siden er i liberty stof og det r dyrt pr meter. Men man kan sagtens lave en fin og go kvalitets kjole fra stof2000.

Ja se, det er nok allerede mere end jeg vil gi for en kjole der skal bruges en dage ller to

Anmeld

11. november 2011

Leonora

Chris86 skriver:

Ja se, det er nok allerede mere end jeg vil gi for en kjole der skal bruges en dage ller to

Det er helt fair snak
Hvis du sku ombestemme dig så smid mig en mail .
Kan jo også lave kjolen så den kan bruges mere end en gang

Go dag

Anmeld

11. november 2011

Chris86

Leonora skriver:

Det er helt fair snak
Hvis du sku ombestemme dig så smid mig en mail .
Kan jo også lave kjolen så den kan bruges mere end en gang

Go dag

Det husker jeg lige

Anmeld

11. november 2011

lycly

banditten2011 skriver:

Jaah hjemme siden kan man ikk bruge til noget hvis man ska ha børne tøj de er ikk så gode til at holde den ved lige med baby tøj

Nej, de er VIRKELIG ringe til at holde den opdateret. Stort set alt tøjet er udsolgt i en eller flere størrelser. Så det nytter ikke noget.

Anmeld

11. november 2011

Siber

Chris86 skriver:

Men det jo i str 80 de går fra, mon ik de er liiiige store nok?

Jeg har den til min datter, hun bruger str 74 og den er ikke lang !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.