Baby kjole/tunika

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.273 visninger
20 svar
0 synes godt om
11. november 2011

Chris86

Jeg leder og leder,men uden held...
Skal finde en kjole eller tunika, som vores datter kan have på til jul (str 74 vil jeg tro)...

- Forholdsvis kort (da hun jo kravler rundt)
- Ikke med en masse motiver osv.
- Ikke for tøset (blomstret, tyl, rød, INGEN JULE-dragt som sådan, osv)
- Ikke koste en million

Eller måske bare et sæt tøj af en art... Hmm...

HJÆLP?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

banditten2011

Chris86 skriver:

Jeg leder og leder,men uden held...
Skal finde en kjole eller tunika, som vores datter kan have på til jul (str 74 vil jeg tro)...

- Forholdsvis kort (da hun jo kravler rundt)
- Ikke med en masse motiver osv.
- Ikke for tøset (blomstret, tyl, rød, INGEN JULE-dragt som sådan, osv)
- Ikke koste en million

Eller måske bare et sæt tøj af en art... Hmm...

HJÆLP?

har du været i H & M?

Anmeld

11. november 2011

Chris86

banditten2011 skriver:

har du været i H & M?

Ikke de sidste 14 dage, MEN sidst jeg var derinde sys jeg ikke rigtig der var noget.. Mindes der var en masse "store" kjoler med tyl og silke-lignene stof?

Anmeld

11. november 2011

banditten2011

Chris86 skriver:

Ikke de sidste 14 dage, MEN sidst jeg var derinde sys jeg ikke rigtig der var noget.. Mindes der var en masse "store" kjoler med tyl og silke-lignene stof?

jeg syntes der er nogle rigtig søde kjoler.. så det ville jeg prøve

Eller måske Name it eller magasin?

Anmeld

11. november 2011

lycly

Chris86 skriver:

Alt efter hvilken H&M du er i, så har de nogle rigtige søde ting. Som ikke kun er kæmpe tylkjoler Jeg er nemlig selv på udkig. Har kigget lidt på deres hjemmeside, men det er kun et meget lille udvalg der er derinde. Og jeg har også oplevet at der er stor forskel fra butik til butik. De store H&M'er har langt mere babytøj end de små

Anmeld

11. november 2011

banditten2011

LunaLykke skriver:

Alt efter hvilken H&M du er i, så har de nogle rigtige søde ting. Som ikke kun er kæmpe tylkjoler Jeg er nemlig selv på udkig. Har kigget lidt på deres hjemmeside, men det er kun et meget lille udvalg der er derinde. Og jeg har også oplevet at der er stor forskel fra butik til butik. De store H&M'er har langt mere babytøj end de små

Jaah hjemme siden kan man ikk bruge til noget hvis man ska ha børne tøj de er ikk så gode til at holde den ved lige med baby tøj

Anmeld

11. november 2011

Chris86

banditten2011 skriver:

jeg syntes der er nogle rigtig søde kjoler.. så det ville jeg prøve

Eller måske Name it eller magasin?

Har luret hjemmesiden på name-it og butikken i centeret, og der er intet rigtigt... og magasin er der liiidt langt til

Men gode foreslag

Anmeld

11. november 2011

Chris86

LunaLykke skriver:

Tja ku godt ske, at jeg skal en tur forbi Hm igen... Sys bare det er fro tøset oftest.. Eller med Hello kitty

Anmeld

11. november 2011

banditten2011

Chris86 skriver:

Har luret hjemmesiden på name-it og butikken i centeret, og der er intet rigtigt... og magasin er der liiidt langt til

Men gode foreslag

Ellers så prøv og kig på Nelly.com eller Boozt.com..

for du finder noget

Anmeld

11. november 2011

MorEllen

Hej!

Har du kigget på POMPdeLUX?? Rigtig mange søde kjoler og tunikas uden tyll, motiver osv Det er også en relativt fornuftig pris på det.. http://www.pompdelux.dk/p/forside-webshop-little-girl-80-98-cm-dresses

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.