Skriver som ano
da det er lidt tys tys. men har lige en bunke spørgsmål jeg har tænkt lidt over og gerne vil hører lidt erfaringer omkring.
Hvilke produkter bruger i til jeres baby (0-1) år.
- Altså cremer, sæber osv osv. begrund gerne
Sæben er fra Rema1000, en økologisk svanemærket halløj, som vi bruger i badekaret. Af cremer, bruger vi en fed fra Kvickly, også svanemærket - beregnet til baby'er. Vi bruger den kun fordi hun elsker det, og vi gør det efter badet
Af shampoo bruger vi en Natuzan Kids, den lugter af jordbær, og er sikkert ikke særlig sund, men den gør ikke ondt hvis hun får det i øjnene 
Skum vaskeklude eller vådservietter? hvilke slags. og hvorfor?
Vådservietter.. Vi pusler inde på værelset, og synes bare det er nemmest emd vådservietter. Dog har vi altid skumklude hjemme, hvis vi løber tør.
Hvilke type bleer? hvilken slags startede i med at købe ind?
Vi lagde ud med Libero's newborn, og dem sked hun igennem hver eneste gang
Så vi skiftede til Pampers, og dem bruger vi stadig. Men hun får Vibelle med i dp, simpelthen fordi de ér gode, og fordi dp'eren går fra en ende af bleerne, og bruger dem til alle børn, så der vil vi ikke ofre de store summer 
Hvilke cremer/olier/vitamin piller osv tog i selv under jeres graviditet?
Jeg tog gravitaminer først, men da pakken sluttede, så tog jeg bare alm multivitamin. Jern fra 10. uge, og kalk fra uge ?, og fiskeolie
Hjalp diverse cremer mod strækmærker? erfaringer?
Ja det ved man jo aldrig
Men tror ikke det hjalp her, selv om jeg næsten ikke fik nogen. Jeg brugte ingen creme i første graviditet, og der fik jeg kun et par stykker, og først 3 uger inden termin. Med den yngste købte jeg en helt vildt god (og dyr!) creme fra matas, men brugte kun 1/10 af den..
Hvilke størrelser af tøj købte i mest af fra start? købte i kun de små størrelser 50-56 eller også ydermere de højere størrelser?
Jeg købte str.50-56-62, mest i 56 og 62, så jeg vidste vi havde det 
håber der nogle der vil give sig tid til at svare på trods af anonymt indlæg