Stakkels Silas og stakkels farmand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

Janni.

Maja_4000 skriver:

Præcis  

Caroline har også spist kattemad  Hun blev MEGA sur da jeg tog det fra hende .. Så måske det smager godt ? 

Jeg har set billeder af at jeg som lille også spiste kattemad, altså tørkost - og umiddelbart at tyde så ser det ikke ud til at det smagte grimt.  

Heldigvis er det ikke noget jeg husker 

Hvis du tager en smagsprøve, så lad mig lige vide om det smager godt ha ha 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Maja_4000

Silas møffer kun rundt på maven endnu, han er ikke nået til at kravle, men kommer fint rundt. Og han har også blå mærker over alt til tider, fået en potteplante i hovedet, spist af hundenes mad, taget bad i deres vandskål - og hvad jeg ellers ikke ved, tror jeg ikke jeg vil vide noget om... 

Vi kan heldigvis ikke pakke de små ind i vat, de lærer jo også af deres erfaringer (forhåbentlig) 

fejl

Anmeld

11. november 2011

Maja_4000

Janni. skriver:

Jeg har set billeder af at jeg som lille også spiste kattemad, altså tørkost - og umiddelbart at tyde så ser det ikke ud til at det smagte grimt.  

Heldigvis er det ikke noget jeg husker 

Hvis du tager en smagsprøve, så lad mig lige vide om det smager godt ha ha 

Det var dåsemad hun spiste Og bare lugten  Hehe

Anmeld

11. november 2011

K&S

Janni. skriver:

Her til morgen skete dét, som er en hver forældres mareridt 

Silas styrtede ned fra puslebordet. Min kæreste var stået op med Silas som han plejer (de er begge to morgen mennesker)  Så jeg siger godmorgen til Silas og hopper under dynen igen. 

Der går ikke lang tid før jeg hører et ordentlig bump og det skal være ret så kraftigt for at jeg kan høre det i soveværelset, da det er i den anden ende af huset. 

Så går der kun et par sekunder og jeg hører voldsom (virkelig voldsom) gråd fra Silas  Og min kæreste kommer styrtende med ham. Han har heldigvis ikke slået hul nogen steder, men er selvfølgelig blevet forskrækket.

Han virker okay nu, bortset fra at han er meget mor-syg og en anelse pylleret 

Men PUHA en forskrækkelse vi lige fik dér.. 

Puha, det er aldrig sjovt, når vores små pus kommer til skade

Anton stilte sig op på Trip Trap stolen i går (uden bøjle) og gled på fodpladen, så han skvattede ud over og slog nakken mod 2 plader + i gulvet

Håber han er helt frisk igen...! Der gik lige 5 minutter herhjemme og så var Anton i hopla igen

Anmeld

11. november 2011

Janni.

Maja_4000 skriver:

Det var dåsemad hun spiste Og bare lugten  Hehe

Fy for pokker, det håber jeg godt nok aldrig jeg har smagt på !!  

Fik hun ligeså dårlig ånde som katte har? hi hi.. Ej fy, skal nok styre mig nu 

Anmeld

11. november 2011

Janni.

K&S skriver:

Puha, det er aldrig sjovt, når vores små pus kommer til skade

Anton stilte sig op på Trip Trap stolen i går (uden bøjle) og gled på fodpladen, så han skvattede ud over og slog nakken mod 2 plader + i gulvet

Håber han er helt frisk igen...! Der gik lige 5 minutter herhjemme og så var Anton i hopla igen

Puha, sikke en forskrækkelse du også fik dig dér.. 

Silas er helt okay igen, lige så vild/frygtløs på puslebordet som han plejer. Mor eller far griber mig jo - synes han at tænke  

Det plejer vi jo også at gøre 

Anmeld

11. november 2011

K&S

Janni. skriver:

Puha, sikke en forskrækkelse du også fik dig dér.. 

Silas er helt okay igen, lige så vild/frygtløs på puslebordet som han plejer. Mor eller far griber mig jo - synes han at tænke  

Det plejer vi jo også at gøre 

Lige præcis  

Anmeld

11. november 2011

merichs

Janni. skriver:

Her til morgen skete dét, som er en hver forældres mareridt 

Silas styrtede ned fra puslebordet. Min kæreste var stået op med Silas som han plejer (de er begge to morgen mennesker)  Så jeg siger godmorgen til Silas og hopper under dynen igen. 

Der går ikke lang tid før jeg hører et ordentlig bump og det skal være ret så kraftigt for at jeg kan høre det i soveværelset, da det er i den anden ende af huset. 

Så går der kun et par sekunder og jeg hører voldsom (virkelig voldsom) gråd fra Silas  Og min kæreste kommer styrtende med ham. Han har heldigvis ikke slået hul nogen steder, men er selvfølgelig blevet forskrækket.

Han virker okay nu, bortset fra at han er meget mor-syg og en anelse pylleret 

Men PUHA en forskrækkelse vi lige fik dér.. 

Åhr stakkels Silas (og stakkels Aksel). Håber at lillemanden har det fint og at farmand ikke bliver overskygget at dårlig samvittighed

Anmeld

11. november 2011

Janni.

merichs skriver:

Åhr stakkels Silas (og stakkels Aksel). Håber at lillemanden har det fint og at farmand ikke bliver overskygget at dårlig samvittighed

Silas har det helt fint, og sover sin skønhedssøvn nu. 

Og Aksel virker også til at være kommet videre igen, dog har han ikke været så villig til at skifte Silas idag, men det har jeg forlangt at han gjorde. Ellers blev han måske utryg ved puslepladsen - Silas er ihvert fald kommet videre, og er helt frygtløs igen igen. 

Anmeld

11. november 2011

Maja_4000

Janni. skriver:

Fy for pokker, det håber jeg godt nok aldrig jeg har smagt på !!  

Fik hun ligeså dårlig ånde som katte har? hi hi.. Ej fy, skal nok styre mig nu 

Hun nåede kun at spise en "bid" Hehe .. Så hun lugtede heldigvis ikke ligesom en kat ud af munden ! :b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.