Stakkels Silas og stakkels farmand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.607 visninger
21 svar
0 synes godt om
11. november 2011

Janni.

Her til morgen skete dét, som er en hver forældres mareridt 

Silas styrtede ned fra puslebordet. Min kæreste var stået op med Silas som han plejer (de er begge to morgen mennesker)  Så jeg siger godmorgen til Silas og hopper under dynen igen. 

Der går ikke lang tid før jeg hører et ordentlig bump og det skal være ret så kraftigt for at jeg kan høre det i soveværelset, da det er i den anden ende af huset. 

Så går der kun et par sekunder og jeg hører voldsom (virkelig voldsom) gråd fra Silas  Og min kæreste kommer styrtende med ham. Han har heldigvis ikke slået hul nogen steder, men er selvfølgelig blevet forskrækket.

Han virker okay nu, bortset fra at han er meget mor-syg og en anelse pylleret 

Men PUHA en forskrækkelse vi lige fik dér.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

*Louise*

Det "skal" bare ske... Det sker i hvert fald for rigtig rigtig mange, og man har bare den dårligste samvittighed bagefter....

Jeg har endnu 7-9-13 ikke gjort det....

Jeg nøjes med at glemme at lukke trappe lågen så Mathias snupper 14 trin ned med panden mod gulvet

Godt din dreng slap med forskrækkelsen.....

Anmeld

11. november 2011

Janni.

*Louise* skriver:

Det "skal" bare ske... Det sker i hvert fald for rigtig rigtig mange, og man har bare den dårligste samvittighed bagefter....

Jeg har endnu 7-9-13 ikke gjort det....

Jeg nøjes med at glemme at lukke trappe lågen så Mathias snupper 14 trin ned med panden mod gulvet

Godt din dreng slap med forskrækkelsen.....

Silas virker til at have glemt det hele fra imorges, og har det fint nu. 

Det er straks værre med farmands samvittighed, så den arbejder vi lige lidt på. 

Anmeld

11. november 2011

Clisolka

Ja fy for en forskrækkelse i lige fik der 

Vi har heller aldrig prøvet det fra puslebord eller sofa, men til gengæld tog Isabella turen ud over sengen en dag - det syntes jeg var slemt nok  Men føj, man har det ikke godt bagefter 

Anmeld

11. november 2011

lycly

Åh, det lille pus! Men ja, jeg har ofte hørt at den slags "skal" ske, og jeg frygter at det skulle ske herhjemme (7-9-13).

Men godt at der ikke er slået hul, og man kan jo trøste sig med at han hurtigt glemmer det igen. Det er ikke noget han kan huske senere hen Du får lige en  som du kan give videre til lille Silas

Anmeld

11. november 2011

Janni.

Babymor2010 skriver:

Ja fy for en forskrækkelse i lige fik der 

Vi har heller aldrig prøvet det fra puslebord eller sofa, men til gengæld tog Isabella turen ud over sengen en dag - det syntes jeg var slemt nok  Men føj, man har det ikke godt bagefter 

Tror jeg kunne flyve imorges, det føltes sådan da jeg kom ud af sengen igen. 

Vi vil jo gerne som forældre vogte over de små og sikre at der ikke sker dem noget ondt, vi kan ikke skåne dem for alle knubs, og heldigvis glemmer de hurtigere end vi voksne. 

Anmeld

11. november 2011

Janni.

LunaLykke skriver:

Åh, det lille pus! Men ja, jeg har ofte hørt at den slags "skal" ske, og jeg frygter at det skulle ske herhjemme (7-9-13).

Men godt at der ikke er slået hul, og man kan jo trøste sig med at han hurtigt glemmer det igen. Det er ikke noget han kan huske senere hen Du får lige en  som du kan give videre til lille Silas

Vi frygtede straks en hjernerystelse, men intet tyder på at han slog sig. Han blev bare forskrækket, men det tror jeg sørme vi alle ville blive. 

Og nej han husker absolut intet, han var lige så vild på puslebordet nu, som imorges - så han er sit eget gode jeg igen. 

Tak for knus 

Anmeld

11. november 2011

Maja_4000

Som de andre siger , det skal ske

Her er Caroline "kun" faldet ned fra sofaen .. Hun har så til gengæld gjort det 2 gange  Var fuldkommen grædefærdig ! :b Græd meget mere end hende .. 

Men nu kan jeg godt se , at jeg ikke kan pakke hende ind i vat .. Efter hun er begyndt at kravle og rejse sig op ad ALT har hun nærmest blå mærker altid 

Anmeld

11. november 2011

Janni.

Maja_4000 skriver:

Som de andre siger , det skal ske

Her er Caroline "kun" faldet ned fra sofaen .. Hun har så til gengæld gjort det 2 gange  Var fuldkommen grædefærdig ! :b Græd meget mere end hende .. 

Men nu kan jeg godt se , at jeg ikke kan pakke hende ind i vat .. Efter hun er begyndt at kravle og rejse sig op ad ALT har hun nærmest blå mærker altid 

Silas møffer kun rundt på maven endnu, han er ikke nået til at kravle, men kommer fint rundt. Og han har også blå mærker over alt til tider, fået en potteplante i hovedet, spist af hundenes mad, taget bad i deres vandskål - og hvad jeg ellers ikke ved, tror jeg ikke jeg vil vide noget om... 

Vi kan heldigvis ikke pakke de små ind i vat, de lærer jo også af deres erfaringer (forhåbentlig) 

Anmeld

11. november 2011

Maja_4000

Janni. skriver:

Silas møffer kun rundt på maven endnu, han er ikke nået til at kravle, men kommer fint rundt. Og han har også blå mærker over alt til tider, fået en potteplante i hovedet, spist af hundenes mad, taget bad i deres vandskål - og hvad jeg ellers ikke ved, tror jeg ikke jeg vil vide noget om... 

Vi kan heldigvis ikke pakke de små ind i vat, de lærer jo også af deres erfaringer (forhåbentlig) 

Præcis  

Caroline har også spist kattemad  Hun blev MEGA sur da jeg tog det fra hende .. Så måske det smager godt ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.