hvornår kan hun kravle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

Nessie

Daniel var 6 mdr., da han kom frem (eller nærmere baglæns) ved at skubbe med fødderne. 7 mdr. kom han forlæns ved at trække sig frem i armene og støde fra med tæerne.

9 mdr. gammel fik han vabler på siden af storetæerne, og så kom der gang i kravleriet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Den lykkelige

Vores kom op på knæene da hun var 5 måneder.. hun rokkede længe.. Men begyndte da hun var 7,5 måned at kravle rigtig på alle 4..
Det du beskriver med din datter kunne min ca fra 3 måneder..
Men nu hvor hun kan kravle gik der kun nogle dage så stilte hun sig sku på på flade fødder.. Synes udviklingen er helt vild fra de 7 måneder..

Anmeld

11. november 2011

twiggi

Tusind tak for alle jeres gode svar

Har prøvet at "løfte" hende og ved. Bryst og under bleen, så kravler hun på knæene og vil suse fremad.. Der går nok ikke så længe..

God aften og weekend

Anmeld

11. november 2011

ledermus

tænker at hun er jo ikke så gammel endnu så det skal jo nok komme når hun er klar til det

min søn kom op på alle 4 for ca.1 måned siden men har endnu ikke lært sig at komme fremad men han kommer baglæns han bliver 8 måneder på mandag

Anmeld

11. november 2011

twiggi

ledermus skriver:

tænker at hun er jo ikke så gammel endnu så det skal jo nok komme når hun er klar til det

min søn kom op på alle 4 for ca.1 måned siden men har endnu ikke lært sig at komme fremad men han kommer baglæns han bliver 8 måneder på mandag

Det os det jeg tænker
Sp ville ikke sige noget om hvordan det stod til mht
Hendes kavle osv., så måtte lige hører jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.