hvornår kan hun kravle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.076 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. november 2011

twiggi

Min sp var her forleden, og vi snakkede om hvornår hun ca. ville kunne kravle, sp kunne ikke sige noget om noget som helst..

Når vanessa ligger på maven, strækker hun sig om i strækte arme, og spraller med benene helt vildt..
Når jeg støtter imod på hendes fødder, kommer hun fremad..
Hun tager ligeledes armene fremad, og ligsom trækker sig frem når jeg støtter hendes fødder.

Hvad gjorde jeres og hvor længe gik der fra jeres gjorde sådan som hun gør, til at de trækker knæene op under sig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Maja_4000

Det der med at skubbe fra mod hænderne gør de jo fra de er helt små .. Tror Caroline var 2 måneder eller sådan noget .. 

Hun kom op på knæene og stod på alle 4 da hun var 5 måneder .. Men hun kravlede først da hun var 8 - næsten 9 - måneder ..

Anmeld

11. november 2011

Lou87

Det er SÅ forskelligt.. !
Min pige ku godt støde fra på fødderne fra da hun var ganske lille.
Men hun kravlede først da hun var små 9 mdr...

Min niece kravlede vidst ikk "rigtigt" før efter hun gik.
Og min veninde pige er nu 10 mdr, og kravler stadig ikke og bliver hidsig når hun kommer på maven.

Og jeg troede egentlig aldrig min pige ville kravle heller - men pludselig så kom hun bare afsted

Jeg øvede med og holde hende under maven.. og når hun så selv kom op på alle 4 - lokkede jeg med noget legetøj eller sutten.

Anmeld

11. november 2011

twiggi

okay, så kan man nok ikke regne med noget ud fra andre børn..

Anmeld

11. november 2011

Clisolka

Min sp var her forleden, og vi snakkede om hvornår hun ca. ville kunne kravle, sp kunne ikke sige noget om noget som helst..

Når vanessa ligger på maven, strækker hun sig om i strækte arme, og spraller med benene helt vildt..
Når jeg støtter imod på hendes fødder, kommer hun fremad..
Hun tager ligeledes armene fremad, og ligsom trækker sig frem når jeg støtter hendes fødder.

Hvad gjorde jeres og hvor længe gik der fra jeres gjorde sådan som hun gør, til at de trækker knæene op under sig?

Isabella skubbede fra med hænderne som 2-3 mrd gammel. Op og stå på alle 4 var hun da hun var 5 mrd, men kravle? No way!!! Jeg troede aldrig hun lærte at kravle inden hun blev 1 år, men lige pludselig kom det da hun var 10½ mrd 

Det hele kom efter hun startede i vuggestue - for hun skulle jo følge med de andre 

Anmeld

11. november 2011

Maja88

altså nogen børn kravler jo aldrig rigtigt...

her kravler hun ikke, men møvrer sig frem ad og det går stærkt....

når hun så synes det er for hårdt så stiller hun sig op på alle 4 og rokker...

hun er 8 måneder, men har nok gjort det siden hun var 6½

Anmeld

11. november 2011

132319

Som de andre skriver, er det vidt forskelligt. Min søn var 10 måneder da han krøb og kravlede da han var 14 1/2 måneder.

Min datter kravlede da hun var 8 måneder.

Hun har været 1/2 år hurtigere end ham med alt det motoriske, hun gik stabilt da hun var 12 måneder, hvor han var 18 måneder

Anmeld

11. november 2011

Talbutikken

Min ældste datter var 8 mdr. da hun kravlede, kan ikke huske hvornår hun begyndte at krybe.

Min søn var 5 mdr. da han krøb rundt på gulvet og 8 mdr. da han kravlede.

Min mands datter kravlede slet ikke...

Og lillesøster kravlede da hun var 7 mdr. og 9 dage.. der have hun krybet rundt på gulvet og kommet op kravle stilling i ca.1½ måned.

Anmeld

11. november 2011

Sabsy

Benjamin var 5 1/2 mdr da han kravlede og 9mdr da han gik

Anmeld

11. november 2011

Maja_4000

Bubbes skriver:

Benjamin var 5 1/2 mdr da han kravlede og 9mdr da han gik

Vildt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.