Nej syntes jeg personligt ikke at du kan tillade dig overfor din veninde..
Jeg har selv taget rundt med min store datter og kommet hjem med bus, så har hun sovet i barnevognen til vi kom hjem og så blevet lagt i hendes engen seng..
Selv med to børn har jeg været på besøg hos venner om aftenen og taget bus hjem. Den ene gang havde jeg endda den store gående og måtte bære hende hjem og subbe barnevogn ved siden af.
Med hensyn til at du skal havde legetøj med til din datter behøver du jo ikke pakke en hel masse, tag evt nogle af de ting hun godt kan lide at lege med og læg i en lille taske.
Som en anden skriver kunne i evt lægge jeres datter i en voksi pose og så bære hende direkte op i seng uden hun bliver vækket..
Jeg har selv mistet en veninde pga noget der ligner dette dog mente hun at jeg altid skulle komme til hende med mine to børn, det tog en time med bus og tog..
Men da jeg spurgte om de ikke kunne komme her hjem bare for engang da min datter var små syg sagde hun nej fordi hendes barn skulle i seng om aftenen..
Hun havde et barn og bil.. Blev jeg lidt træt af og tror jeg også din veninde kunne blive..
Håber i finder en løsning 
Anmeld