Er jeg helt galt på den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er det ok, at vi altid er hos os?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.522 visninger
29 svar
0 synes godt om
10. november 2011

Anonym trådstarter

Hej piger!
Jeg er nødt til at søge jeres råd!

Min veninde har spurgt om vi skulle arrangere en lille pardate i morgen, hvilket vi alle fire synes er hyggeligt og jævnligt gør.
Vi er altid hos os, fordi min veninde ikke har børn og så kan vores datter komme i sin egen seng!

Nu har veninden så spurgt om vi vil besøge dem. De bor en halv time fra os i bus! Vi har ingen bil, så vi skal med bussen. Vi skal have tøj, legetøj, stol og seng med i bussen og når vi skal hjem igen kører der natbus med fulde mennesker!

Kan jeg tillade mig at stille krav om at det bliver hjemme hos os?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Anonym trådstarter

Begrund gerne!

Det skal lige siges, at når vi er barnefri, så er det altid hos dem eller i byen det foregår

Anmeld

10. november 2011

Muhmi

Jeg har svaret at det er i orden OG forståeligt at det er hos jer... Hvis de har bil kunne de jo evt. komme og hente jer og køre jer hjem?

Anmeld

10. november 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Hej piger!

Min veninde har spurgt om vi skulle arrangere en lille pardate i morgen, hvilket vi alle fire synes er hyggeligt og jævnligt gør.
Vi er altid hos os, fordi min veninde ikke har børn og så kan vores datter komme i sin egen seng!

Nu har veninden så spurgt om vi vil besøge dem. De bor en halv time fra os i bus! Vi har ingen bil, så vi skal med bussen. Vi skal have tøj, legetøj, stol og seng med i bussen og når vi skal hjem igen kører der natbus med fulde mennesker!

Jeg ville som veninde nok blive lidt træt af det altid skulle være ved hende , må jeg indrømme .. Vi kan sagtens tage afsted ud til andre og spise osv sammen med Oscar .

Hvor gammel er dit barn ? Og behøver du tage en stol med til det ?? Og kan det ikke sove i barnevognen , så er det klart når i skal hjem med bussen alligevel ?

Anmeld

10. november 2011

MetteS81

Jeg synes det er helt ok at sige at I er hos jer når I IKKE er barnefri, fordi I har en lille der har en sovetid og kan sove i egen seng, og fordi det ikke er så rart at skulle hjem med natbussen med fulde mennesker.

Havde I derimod bil ville jeg mene at I sagtens kunne være hos dem, for så er det også nemmere at komme hjem + slæbe alle tingene med frem og tilbage.

Men så længe I er hos dem når I er barnefri så synes jeg ikke der er noget problem i det...så er det jo ikke hos jer hver eneste gang.

Jeg synes sagtens du kan tillade dig at sige at I hellere vil være hos jer, så længe du forklarer hvorfor.... Og hvis I så sørger for en børnefri aften inden længe, vil hun sikkert også føle at I faktisk gerne vil derhje, men at det bare er sværere for jer med den lille også...

Anmeld

10. november 2011

Mamalou

morethanperfect skriver:

Jeg ville som veninde nok blive lidt træt af det altid skulle være ved hende , må jeg indrømme .. Vi kan sagtens tage afsted ud til andre og spise osv sammen med Oscar .

Hvor gammel er dit barn ? Og behøver du tage en stol med til det ?? Og kan det ikke sove i barnevognen , så er det klart når i skal hjem med bussen alligevel ?

Lige mine ord 

Anmeld

11. november 2011

lio

Jeg forstå godt din veninde da jeg selv har det på samme måde med en af mine veninder, når jeg føder, hvad så??? så holder det ikke at det altid er mig der skal komme hjem til hende. N

år det så er sagt så kan jeg godt se problemet i at det er besværligt for dig at tage der hejm med oppakning men der mener jeg bare at det skal gå begge veje, nu er du inviteret der og synes det ville være så tarveligt at sige nej til det når hun jo altid kommer til dig.

Anmeld

11. november 2011

Henriette Aaby

Anonym skriver:

Hej piger!

Jeg synes det handler om hvor gammel er dit barn? Hvis det er 10 kan i godt tage afsted, hvis det er under 3 synes jeg det er fair at det er hos jer.

Vi har et vennepar som besøgte os mest, da de ingen børn havde. Nu er vores datter snart 3, og de har lige fået en baby, så nu er det os der besøger dem mest....

Jeg synes, du skal tage en snak med din veninde om, at i rigtig gerne vil besøge dem, når barnet bliver passet. Men ellers vil i helst hjemme hos jer, for der er et lille barn at tage hensyn til. Jeg er sikker på at din veninde forstår det.

Mange hilsner

Henriette

Anmeld

11. november 2011

DinNabo

morethanperfect skriver:

Lige mine ord.

Anmeld

11. november 2011

Anonym trådstarter

Henriette Aaby skriver:

Jeg synes det handler om hvor gammel er dit barn? Hvis det er 10 kan i godt tage afsted, hvis det er under 3 synes jeg det er fair at det er hos jer.

Vi har et vennepar som besøgte os mest, da de ingen børn havde. Nu er vores datter snart 3, og de har lige fået en baby, så nu er det os der besøger dem mest....

Jeg synes, du skal tage en snak med din veninde om, at i rigtig gerne vil besøge dem, når barnet bliver passet. Men ellers vil i helst hjemme hos jer, for der er et lille barn at tage hensyn til. Jeg er sikker på at din veninde forstår det.

Mange hilsner

Henriette

Vores datter er 14 mdr. og hun forstår det desværre overhovedet ikke! Hun synes virkelig jeg er en hønemor og jeg er bange for at jeg mister hende i længden.

Men okay, jeg er også kommet hjem til, at hvis jeg mister hende på den konto, så er hun bare ikke værd at samle på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.