til dig med sukkersyge. hjælp mig lige?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Jeg synes i hvert fald ikke det lyder som sukkersyge.

Det vil måske nok hjælpe at skifte ud med pepsi max eller cola zero, men din krop vil helt klart have bedre af vand.
du kan jo starte med at drikke et glas vand om morgenen, og så lige så stille skiftes med cola og vand, så din krop ikke får et chok ved at skifte helt med det samme.

Jeg synes bare at du skal tage det stille og roligt, og prøve at drikke mere og mere vand

Held og lykke

Tak for dit råd.. Det vil jeg prøve.. Det lyder som en god ide med, at skifte mellem cola og vand..

Jeg har bare lukket mig selv inde med det her forbrug.. - Det lyder måske åndssvagt, men jeg har bare ladet stå til..

Tak..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Nessie

Anonym skriver:

Tak for dit råd.. Det vil jeg prøve.. Det lyder som en god ide med, at skifte mellem cola og vand..

Jeg har bare lukket mig selv inde med det her forbrug.. - Det lyder måske åndssvagt, men jeg har bare ladet stå til..

Tak..

Sådan er det nogle gange

Men første skridt på vejen er jo ata du nu har fået lidt hjælp og et kærligt spark til at komme ud af cola misbruget

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Det kan jo godt være abstinenser, fordi du har skåret ned eller valgt en sukkerfri variant.

Jeg synes ikke umiddelbart, det lyder som om du har sukkersyge - prøv at læse her:

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/diabetes.htm

Jeg er mere overbevist om, at du har en sukkerafhængighed - prøv at læse her:

http://sukker.mind-set.dk/symptomer-paa-sukkerafhaengighed

Tror skisme, at du har fundet en hjemmeside, der kan konkluderer, at jeg ikke har sukkersyge, men nærmere "bare" er afhængig af sukker.. Hmm.. Men dette leder mig så straks videre til HVORDAN jeg så kommer af med det.. - Jeg må på nettet og kigge..

Mange tak for linkene

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Sådan er det nogle gange

Men første skridt på vejen er jo ata du nu har fået lidt hjælp og et kærligt spark til at komme ud af cola misbruget

Ja, og det kan jeg kun sige dig tusind tak for.. For problemet er virkelig stort for mig

Anmeld

10. november 2011

lsvendsen

Altså... jeg har sukkersyge... det har du ikke!!! Man kan ikke drikke enorme mængder af (sukker)cola og samtidig have sukkersyge uden at blive enormt dårlig... Da jeg fik konstateret sukkersyge havde jeg tabt mig fra 45 kg til 32, drukket vanvittige mængder af vand og tisset konstant over en periode... Iøvrigt så er det en lille fingerprikker test der kan afsløre om man er diabetiker, meeeeeeen hvis du vil undgå at få type 2 diabetes senere i livet skulle du måske nok overveje din livsstil...

Anmeld

11. november 2011

Anonym trådstarter

lsvendsen skriver:

Altså... jeg har sukkersyge... det har du ikke!!! Man kan ikke drikke enorme mængder af (sukker)cola og samtidig have sukkersyge uden at blive enormt dårlig... Da jeg fik konstateret sukkersyge havde jeg tabt mig fra 45 kg til 32, drukket vanvittige mængder af vand og tisset konstant over en periode... Iøvrigt så er det en lille fingerprikker test der kan afsløre om man er diabetiker, meeeeeeen hvis du vil undgå at få type 2 diabetes senere i livet skulle du måske nok overveje din livsstil...

Jeg er rigtig ked af at hører du har sukkersyge, men samtidig også enormt lettet over, at det for dig, ikke lyder som sukkersyge.

Jeg er ikke dårlig i den forstand eller ellers føler mig syg.

Jeg er klar over nu, at jeg for alvor må lægge min livsstil om. Sukkersyge eller ej, dur mit totale overforbrug ikke. :-( :-)

Mange tak for dit beroligende svar! <3

Anmeld

11. november 2011

Jonatansmor

Nessie skriver:

Jeg tror nærmere at din krop reagerer på de store mængder af cola

du bliver simpelthen nødt til at begynde at skifte noget af det ud med postevand, så din krop kan få skyllet nogle af affaldssofferne ud, og så du kan få opbygget en sund væskebalance igen

Fuldstændigt enig.

Cola indeholder alskens godt fra koffein til sukker som du kan blive rasende afhængig af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.