Hjælp ang. flyverdragt mødre, undskyld.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

Georgia

Mor til Frederic skriver:

det er skam rigtigt..

tth er endnu en forkortelse og står for ticket to heaven..

Ja kunne godt se det bagefter... Come on Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2013

december-babyen

Mor til Frederic og Freya skriver:

Hvad testen så glemmer at nævne er at tth dumped på en lynlås og tryk knap - men er langt mere slidstærk end reima og har samme vandsøjle tryk som reima...

Dette vil du også opdage når du holder en reima og en tth i hånden, en thh er meget mere 'grov' i ydermatriale.

Ville aldrig vælge en reima, da de dumped stort sidste år pga de ville have det højeste vandsøjletryk - men glemte at den også skal holde et barn varmt.

Vi har haft reima og den blev ret hurtig udskiftet til en didriksons -  vi har ikke kørt med andet de sidste 3 år (luffer - fleecetrøje - vinterjakke - flyverdragt og ski overalls)

Didriksons er også utrolig slidstærk.

Gaaaaamelt indlæg men står og skal købe didriksons luffer til min knægt og kan se du har erfaring med disse.
Er de store i størrelsen?

Anmeld

4. september 2013

Mor til Frederic og Freya

december-babyen skriver:

Gaaaaamelt indlæg men står og skal købe didriksons luffer til min knægt og kan se du har erfaring med disse.
Er de store i størrelsen?

ja de kører hele str 0-1, 1-2, 2-3 år osv.

Men ville prøve dem på ham, kan jo være han har større/mindre hånd i vores dreng har..

Anmeld

4. september 2013

lineog4

Jeg er altid vendt tilbage til reima, har været forbi forbi ticket men valgte at sælge den og købe en reima - synes den "fyldte" for meget, har prøvet en fra Kvickly (som skulle være god) men valgte at bruge den som 2. Og købe en brugt reima.

men det er jo smag pg behag, mine børn har aldrig været våd og har aldrig frosset i en reima og de kan bevæge sig..... Har næsten altid købt den brugt og de har holdt og endda til at gå i arv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.