Hjælp ang. flyverdragt mødre, undskyld.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.905 visninger
13 svar
1 synes godt om
10. november 2011

Georgia

Har jo set alle jeres indlæg om flyverdragter, gået pænt uden om og tænke 'oooork, det skal jeg da nok finde ud af'.
Øhh, jeg blev klogere....
Vil i ikke godt hurtigt hjælpe mig. Hvilke er bedst i test 2011 og hvilke dårlige?
Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Palaja

Reima Tec og Molo var de bedste i tænk (næsten lige gode, Reima Tec nr 1)

Anmeld

10. november 2011

Palaja

Hov og dårlige var Ticket to heaven og... så kan jeg ikke huske hvilke som heller ikke var så gode.

Jeg har købt en molo til Marie, den er super lækker. Men hun er kun et år, så det er jo nok ikke det samme vi går efter 

Didriksons Titgens flyverdragt har "vundet" en svensk test, og de er også rigtigt lækre. (sådan en har Marie nemlig også)

Anmeld

10. november 2011

Palaja

... den kom lige dobbelt

Anmeld

11. november 2011

Georgia

Palaja skriver:

... den kom lige dobbelt

Mange mange tak

Anmeld

11. november 2011

Mor til Frederic og Freya

Georgia skriver:

Har jo set alle jeres indlæg om flyverdragter, gået pænt uden om og tænke 'oooork, det skal jeg da nok finde ud af'.
Vil i ikke godt hurtigt hjælpe mig. Hvilke er bedst i test 2011 og hvilke dårlige?
Knus herfra

Hvad testen så glemmer at nævne er at tth dumped på en lynlås og tryk knap - men er langt mere slidstærk end reima og har samme vandsøjle tryk som reima...

Dette vil du også opdage når du holder en reima og en tth i hånden, en thh er meget mere 'grov' i ydermatriale.

Ville aldrig vælge en reima, da de dumped stort sidste år pga de ville have det højeste vandsøjletryk - men glemte at den også skal holde et barn varmt.

Vi har haft reima og den blev ret hurtig udskiftet til en didriksons -  vi har ikke kørt med andet de sidste 3 år (luffer - fleecetrøje - vinterjakke - flyverdragt og ski overalls)

Didriksons er også utrolig slidstærk.

Anmeld

11. november 2011

eliasogmor

Georgia skriver:

Knus herfra

molos.... eksker molo... og har haft en de sidste 2 år...

Anmeld

11. november 2011

Georgia

Mor til Frederic skriver:

Hvad testen så glemmer at nævne er at tth dumped på en lynlås og tryk knap - men er langt mere slidstærk end reima og har samme vandsøjle tryk som reima...

Dette vil du også opdage når du holder en reima og en tth i hånden, en thh er meget mere 'grov' i ydermatriale.

Ville aldrig vælge en reima, da de dumped stort sidste år pga de ville have det højeste vandsøjletryk - men glemte at den også skal holde et barn varmt.

Vi har haft reima og den blev ret hurtig udskiftet til en didriksons -  vi har ikke kørt med andet de sidste 3 år (luffer - fleecetrøje - vinterjakke - flyverdragt og ski overalls)

Didriksons er også utrolig slidstærk.

hvad er thh og hht?

Anmeld

11. november 2011

dpb

hvad er thh og hht?

ville umiddelbart gætte på stavefejl Tror der begge steder skulle stå tth = Ticket to Heaven

"mor til Frederic" : korriger mig endelig hvis jeg tager fejl

Qnuz

Anmeld

11. november 2011

Mor til Frederic og Freya

dpb skriver:

ville umiddelbart gætte på stavefejl Tror der begge steder skulle stå tth = Ticket to Heaven

"mor til Frederic" : korriger mig endelig hvis jeg tager fejl

Qnuz

det er skam rigtigt..

tth er endnu en forkortelse og står for ticket to heaven..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.