er jeg sippet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

BellaT

Det er forkert og ulækkert. Ihvertfald på et par børnetrusser. Hvad tænker de dog på?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

enrigtigfar?

Det er sjovt at ha stående på undertøj - hvis man er med i Paradise Hotel, For & Lækker Til Love og lignende skodprogrammer - men fandeme ikke på undertøj til børn!!

En sag for ekstra bladet!!!

Gi en melding hvis du skriver til dem - ku godt tænke mig at høre hvad de har at sige...

Anmeld

10. november 2011

Pia.

ej du er bestemt ikke sippet - DET ER JEG... jeg bliver dybt foravet over mange ting man kan få til børn... På et tidspunkt kunne man også købe underbukser til mindre piger hvor der stod papfars pige ...

Anmeld

10. november 2011

twinboys

sippet så er jeg også sippet... det er bare slet ikke ok at have stående på et par børnetrusser

Anmeld

10. november 2011

Wimmie

Pia. skriver:

ej du er bestemt ikke sippet - DET ER JEG... jeg bliver dybt foravet over mange ting man kan få til børn... På et tidspunkt kunne man også købe underbukser til mindre piger hvor der stod papfars pige ...

Er "Papfars Pige" ikke bare et tøjmærke?

Anmeld

10. november 2011

Ciss

Sippet? NEJ!

Herlighed, at designerne kan slippe afsted med det! Tror de, at det er morsomt?

Sexuelle hentydninger har intet at gøre på børneundertøj. Til det er der alt for mange uhyggelige og grimme sager, som bliver afdækket - og sikkert endnu flere som ikke bliver opdaget.

Tanken på hvad syge mennesker gør med forsvarsløse børn er forfærdelig nok uden, at jeg ser referancer til det på min datters undertøj.....

Jeg håber virkelig, at det produkt bliver trukket fra markedet. Jeg er normalt ikke så let at forarge, men denneher, synes jeg er over stregen.

Anmeld

10. november 2011

kamtok

Wimmie skriver:

Jo det er

Der findes både "papfar" som er til fyre og "papfars pige" som er til tøserne

Anmeld

10. november 2011

Wimmie

kamtok skriver:

Jo det er

Der findes både "papfar" som er til fyre og "papfars pige" som er til tøserne

Det mente jeg også nok - min lillesøster går (gik) vist meget i det 

Anmeld

10. november 2011

Pia.

Wimmie skriver:

Jo det er der også et mærke der hedder, det ved jeg - men det var trykt på et helt alm. tøj mærke fra Føtex - hen over numsen hvor der stod papfars pige...

Anmeld

10. november 2011

Pia.

Wimmie skriver:

Jo det er der også et mærke der hedder, det ved jeg - men det var trykt på et helt alm. tøj mærke fra Føtex - hen over numsen hvor der stod papfars pige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.