er jeg sippet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.844 visninger
21 svar
0 synes godt om
10. november 2011

Stumpen

Var i bilka i dag for at købe billige underhakkere til Mathilde og på to af parene står der "born to share" udenpå....

Må indrømme jeg blev noget forarget, det hører sig da ikke til på børneundertøj.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Zafir

født til at dele???... det er da underligt...

Anmeld

10. november 2011

Zeus

Stumpen skriver:

Var i bilka i dag for at købe billige underhakkere til Mathilde og på to af parene står der "born to share" udenpå....

Må indrømme jeg blev noget forarget, det hører sig da ikke til på børneundertøj.. 

Jeg var taget tilbage med dem, og havde spurgt dem, om de mente det var passende til børneundertøj? 

Anmeld

10. november 2011

betjenten

Stumpen skriver:

Det er da for klamt!!! Så nej synes bestemt ikke at du er sippet...

Anmeld

10. november 2011

Stumpen

Zeus skriver:

Jeg var taget tilbage med dem, og havde spurgt dem, om de mente det var passende til børneundertøj? 

Jeg har ikke købt dem, valgte nogle andre.. Men ja man burde gøre opmærksom på at det ikke er ok at sælge dette... Skriver til dem senere... 

Anmeld

10. november 2011

SjeBets

jeg ville nok have læst det på en positiv måde, at man er født til at dele. sine ting, sit venskab, sine glæder ... ... ved ik ... jeg er nok bare naiv,, synes måske det er lidt noget mærkeligt noget at skrive :/ Men igen kommer vel også an på alderen .. 

Anmeld

10. november 2011

lycly

Ej ej ej! JEG var fløjet derned og spurgt hvordan fanden de kan sælge den slags til børn, med god samvittighed! Det er meget upassende synes jeg .

Anmeld

10. november 2011

Janni.

Hvis du er sippet, så er jeg det bestemt også. Det hører sig slet ikke til på børne undertøj..

Jeg vil slet ikke købe det, uanset om det var til mit barn, min kæreste eller mig selv. 

Anmeld

10. november 2011

Stumpen

SjeBets skriver:

jeg ville nok have læst det på en positiv måde, at man er født til at dele. sine ting, sit venskab, sine glæder ... ... ved ik ... jeg er nok bare naiv,, synes måske det er lidt noget mærkeligt noget at skrive :/ Men igen kommer vel også an på alderen .. 

Havde det været på en bluse kunne jeg nok også have læst det på den måde, men ikke på trusserne... 

Anmeld

10. november 2011

Aagaard

Stumpen skriver:

Det er da overhovedet ikke i orden! - Måske på en bluse, så er det sødt og jeg-vil-gerne-dele-med-dig-agtigt men på trusser er det bare SLET ikke iorden! - det er jo desideret ulækkert!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.