Update på "nu kan jeg snart ikke holde det ud mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

.....

På tide at der bliver gjort noget ved det (Smiley der danser rundt af glæde)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Muhmi

På tide at der bliver gjort noget ved det (Smiley der danser rundt af glæde)

------------------------> eller ?

Er det nemmere at skrive det end at trykke på den? hehe

Har bare oplevet et par stykker for uden i den her tråd der gør det...

Anmeld

11. november 2011

Clisolka

Hvor er det godt at høre, at der sker noget nu! Det andet er da for ulækkert... Puuuuh, jeg kunne lige forstille mig lugten af den kattebakke - adrik!! 

Anmeld

11. november 2011

.....

Muhmi skriver:

------------------------> eller ?

Er det nemmere at skrive det end at trykke på den? hehe

Har bare oplevet et par stykker for uden i den her tråd der gør det...

Vil sige at jeg ikke er plus medlem, så har slet ikke en dansende smiley haha

Anmeld

11. november 2011

Darling<3

Dinna88 skriver:

I er nok ikke mange der læser med, men det er dejligt t komme ud med det hele!

I morges snakkede jeg med hende jeg har set ved hende nedenunder. Jeg startede ud med at spørge om hun er ved at rydde op ved hende, og ja, det er hun (YES) nå, men jeg forklarede at det er mig der har skrevet til boligforeningen, og hun sagde, at jeg helt sikkert havde gjort det rette. Hun fortalte at hende nedenunder har affalds i to meters højde over alt, og der er fyldt med gryder med mad osv. Nasty!

Hun fortalte desuden, at hun er fra et rengøringsselskab, og de har fået lov til at rydde ALT op og gøre ALT rent. (Jeg er sikker på at de skal slibe gulvene ned og fjerne tapet, men lad os nu se)

Da jeg så kom hjem her for lidt tid siden løb jeg ind i lejligheden med tårer ned ad kinderne og var ved at kaste op - den kasse hun har brugt som kattebakke stod udenfor opgangen, og den STANK!!!!!!!!!!! FML. Jeg troede jeg skulle dø.

Ydermere - boligforeningen skrev at kommunen havde smidt papirerne væk i førse omgang, og det bekræftede hende damen!! Idioter - fordommene mod kommunen osv. blev da lige bekræftet. Ærgeligt.

Good, godt det ikke er mig der bor i samme opgang som hende:/ !!

Skønt at der endelig bliver gjort noget ved stanken, for det er så forfærdeligt at bo dør om dør, med nogle der stinker!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.