Hey
Så har jeg en update på denne tråd:
https://www.baby.dk/debat/142596pi1/ordet-er-frit/nu-kan-jeg-snart-ikke-holde-det-ud-mere---.aspx
I morges, da jeg sendte min kæreste op til en ven, bemærkede jeg at der STANK i opgangen, som der gør, når hendes dør har været åben længe.
I løbet af de næste to timer kan jeg høre at en dør nedenunder og opgangsdøren gentagne gange. Jeg kan ikke rigtig se noget nede foran opgangen og der er ingen biler der skiller sig ude nede ved vejen. Jeg ser så en kvinde gå ud af opgangen med en pose i hånden, og så mister jeg sgu lidt troen på, at der sker noget nu. Meeeen - kort tid efter kommer hun ud af opgangen med to SÆKKE, som hun smed i skraldespanden - YES YES YES!!!
Da hun går ind i opgangen igen åbner jeg døren på klem, og jeg hører at de aftaler, at hun skal komme igen i morgen formiddag - YES YES YES! Og så skal de bare have ISS eller nogle herud, når der er ryddet op. Men - jeg håber ikke på for meget endnu.
Jeg har så siden da haft en bragende hovedpine fordi lugten i opgangen var meget kras. Døren dernede har jo været åben så meget, at den "grundlæggende" lugt inde ved hende er kommet ud. Og den var bare SÅ kras, kunne nærmest høre mine næsehår blive ristet
Ej.
Jeg er bare rigtig glad
Vi har i dag ikke køkkenvinduet åbent, fordi lugten ikke er SÅ slem. Jeg er sikker på, at kommer man ind i vores lejlighed vil man nok kunne lugte lidt, men vi kan leve i det i dag! Uden vinduer åbne. Meeen - nu har de jo kun ryddet en smule op. Måske er lugten lidt svag fordi hun har fået luftet ud.
Dog ville jeg gerne have hørt fra kommunen, at de ville gøre noget - hvis det er dem der står bag? Jeg ved jo intet. Nuvel... 
Anmeld