Mortens aften ;D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

TaAsJu

Vi skal holde mortens aften sammen med alle de andre Konstabler her på basen.. Det er vildt hyggeligt. Med and og hele mulletjavsen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

lycly

Maja_4000 skriver:

Den skal også tø i to dage hvis du køber en frossen  

Men så kan du prøve den en anden dag , hvis det er

Haha , jeg er som sædvanlig meget uforberedt! Men ja, jeg må prøve det en anden dag, så jeg kan gøre det næste år

Anmeld

10. november 2011

Timse

Vi har inviteret nogle både fra min og fra min kærestes familie til and på lørdag jeg har holdt mortens aften før, men i år er første gang med så mange mennesker (12) men mon ikke jeg klarer det, jeg glæder mig i hvert fald

Anmeld

10. november 2011

Frk-Lotusblomst

Desværre ikke. Jeg skal på job fr 16-21.15 og kæresten skal træne håndbold fra 21.15-22.45 så der er ikke meget tid her til at fejre mortens aften

Anmeld

10. november 2011

TbCp

Jaaa Elsker and så det skal vi have i aften!

Anmeld

10. november 2011

Emily2012<3

Vi skal..

Jeg kom til at invitere os ud til min far og hans kæreste.. 

Anmeld

10. november 2011

Na-Wi

Her skal det også prøves.. Jeg er dog ikke så glad for and, men det er kæresten og hans søster og hendes kæreste som vi har inviteret til middag i aften.. Så jeg må se om jeg kan få det ned ..

Men det er med det hele brune/hvide kartofler rødkål (som jeg heller ikke kan lide) og sovs (som jeg heller ikke kan lide)

JA jeg er kræsen hehe.. Men det skal lige siges at hvide kartofler med ketchup smager udemærket

Anmeld

10. november 2011

Saram

Vi skal hjem til min mors veninde og fejre det med lækker and ala orange.

Anmeld

10. november 2011

bobbles

Maja_4000 skriver:

Det er det jo i aften

Skal I "fejre" det ?

Vi skal Dog skal vi have and og ikke gås som jo er det "rigtige" .. Skal lige prøve om jeg kan finde ud af at tilberede en hel and inden det bliver juleaften Den står i ovnen nu .. Har valgt at lave en langtidsstegt Og ris a la manden til dessert er også klaret ;D

manden er på job nu til 22 i aften så det er kun mig og ungerne, så laver et andelår hver til mig og min store datter, gad nu ikke lige lave en hel and når det kun var os 2 der var hjemme  men de dufter nu også meget godt nam nam glæder mig til at smage dem

Anmeld

10. november 2011

SaNiNa

Ja da men vi skal også have and, vi skal ned til sviger men de bor jo også kun 16 trin ned af trappen

Og det er ikke så svært at lave en and den passer stort set sig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.