Mortens aften ;D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

lycly

Jeg ville rigtig gerne lave and, men har ingen anelse om hvordan man gør det Vi er jo kun 2, så gider ikke købe en hel and. Havde overvejet bare at købe 2-3 andebryster, hvis jeg kan få det nogen steder Og så prøve mig frem med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

birthee

Vil fik and i mandags  med hvide og brunede kartofler, andesovs, hjemmelavet rødkål og chips til... desserten var ris a'la mande, med lun kirsebærsovs... så er generalprøven på julen holdt, og jeg fandt ud af hvor lang tid andebryst skulle ha i ovnen - og at jeg skal have købt nogle stegeposer

Anmeld

10. november 2011

Albert/Alberthe1

Vi skal have and og ris a la mande, har stået og kogt risengrød her til morgen da min mor ikke kunne nå at få den kold, hvis hun skulle gøre det når hun kom hjem fra job!! Glæder mig sådan! And smager bare super skønt!!

Anmeld

10. november 2011

Maja_4000

birthee skriver:

Vil fik and i mandags  med hvide og brunede kartofler, andesovs, hjemmelavet rødkål og chips til... desserten var ris a'la mande, med lun kirsebærsovs... så er generalprøven på julen holdt, og jeg fandt ud af hvor lang tid andebryst skulle ha i ovnen - og at jeg skal have købt nogle stegeposer

Kan du ikke lige fortælle hvordan du lavede andebryst i ovn ?

Anmeld

10. november 2011

Maja_4000

LunaLykke skriver:

Jeg ville rigtig gerne lave and, men har ingen anelse om hvordan man gør det Vi er jo kun 2, så gider ikke købe en hel and. Havde overvejet bare at købe 2-3 andebryster, hvis jeg kan få det nogen steder Og så prøve mig frem med det

Jeg har aldrig prøvet det før :b Laver efter den her opskrift  http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=6797 Har dog købt en mindre and , da vi også kun er 2 .. Så giver den lidt kortere tid

Men det var billigere at købe en hel and end at købe bryster :b Så NU skulle jeg prøve det (;

Anmeld

10. november 2011

Maja_4000

Hvor dejligt at så mange gør noget ud af det Synes det er sådan en hyggelig tradition ;D

Anmeld

10. november 2011

Maja_4000

Anastazia skriver:

Vi skal ikke - jeg har vist ikke fejret det siden 2003 så det er ved at være længe siden 

Men jeg nøjes med thanksgiving - det er nu også utrolig hyggeligt! 

Årh .. Har altid gerne villet prøve sådan en "rigtig" thanksgiving .. Ligesom i filmene Hehe .. Det ser sååå hyggeligt ud

Anmeld

10. november 2011

lycly

Maja_4000 skriver:

Jeg har aldrig prøvet det før :b Laver efter den her opskrift  http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=6797 Har dog købt en mindre and , da vi også kun er 2 .. Så giver den lidt kortere tid

Men det var billigere at købe en hel and end at købe bryster :b Så NU skulle jeg prøve det (;

Øv, det kan jeg ikke nå, et af hjulene på barnevognen er punkteret så kan ikke handle før min kæreste kommer hjem om et par timer Men tak for opskriften !

Anmeld

10. november 2011

Maja_4000

LunaLykke skriver:

Øv, det kan jeg ikke nå, et af hjulene på barnevognen er punkteret så kan ikke handle før min kæreste kommer hjem om et par timer Men tak for opskriften !

Den skal også tø i to dage hvis du køber en frossen  

Men så kan du prøve den en anden dag , hvis det er

Anmeld

10. november 2011

Anastazia

Maja_4000 skriver:

Årh .. Har altid gerne villet prøve sådan en "rigtig" thanksgiving .. Ligesom i filmene Hehe .. Det ser sååå hyggeligt ud

Det er det virkelig også 

Hvis jeg lige husker det så kan jeg tage nogle billeder og smide ind så du kan sammenligne det med det i filmene 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.