urolig om natten hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Zeus

Anonym skriver:

aha .. mig som troede han havde brug for de to lurer

Vi ligger også og roder rundt med 1-2 lure om dagen.. Når vi kan, så strækker vi hende til middagstid, så hun kun får den ene lur om dagen. Men nogen dage, der er hun bare klar til at sove allerede kl.09 igen, og det får hun lov til.. I dp'en får hun kun én lur, men herhjemme er vi ikke lige så standhaftige Når hun begynder at blive træt, så vælter hun rundt, og kan hverken gå eller stå, så for hendes egens sikkerhedskyld, så putter vi hende, inden hun kommer alt for meget til skade

Men hvis hun for alvor begynder at rode rundt om aftenen/natten, så holder vi fast på én lur om dagen, også må hun få sin cykelhjelm på herhjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Vi ligger også og roder rundt med 1-2 lure om dagen.. Når vi kan, så strækker vi hende til middagstid, så hun kun får den ene lur om dagen. Men nogen dage, der er hun bare klar til at sove allerede kl.09 igen, og det får hun lov til.. I dp'en får hun kun én lur, men herhjemme er vi ikke lige så standhaftige Når hun begynder at blive træt, så vælter hun rundt, og kan hverken gå eller stå, så for hendes egens sikkerhedskyld, så putter vi hende, inden hun kommer alt for meget til skade

Men hvis hun for alvor begynder at rode rundt om aftenen/natten, så holder vi fast på én lur om dagen, også må hun få sin cykelhjelm på herhjemme

hehe hvor sødt.. det samme her .. han vælter rundt og opfører sig som en fuld mand når han er søvning ..

Anmeld

10. november 2011

Zeus

Anonym skriver:

hehe hvor sødt.. det samme her .. han vælter rundt og opfører sig som en fuld mand når han er søvning ..

Det er virkelig noget der kan give mor her grå hår, og et halvt hjertestop 

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Det er virkelig noget der kan give mor her grå hår, og et halvt hjertestop 

det siger du ikk

Anmeld

10. november 2011

Zeus

Anonym skriver:

det siger du ikk

Arhmen for fanden da.. Igår efter aftensmad var hun i bad sammen med sin søster, og jeg sad på toilettet lige ved siden af badekaret.. Så vil hun åbenbart lægge sig ned, og knalder baghovedet ned i badekaret - hold kæft en lyd det gav! Jeg farede hen og løftede hende op, og pigebarnet sagde bare ikke en lyd, det havde vist slet ikke gjort ondt på hende?? Og det er ikke et plast badekar, det er et rigtigt badekar??

Eller da hun knaldede hovedet ned i stuebordet med tænderne først.. Eller da hun knaldede baghovedet ned i selvsamme bord

Jeg tror jeg når at blive 15 år ældre i løbet af de næste par mdr

Anmeld

10. november 2011

raca

få ham til ørelæge.. tving en henvisning ud af lægen...

rigtig mange læge har rigtig svært ved at se væste på mellemøret, hvis det bar er væske....

en i min nære familie besluttede også at dt hvar hende der bestemte og barnet bare skulle sove og lægen havde sagt at der ikke var noget på ørene.. af andre årsager endte hun så ved ørelægen og barnet hvade meget væste på øret.. så han havde vågnet og grædt af smærter og ikke forde han ikke ville sove selv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.