urolig om natten hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. november 2011

Anonym trådstarter

Min søn har fået en dårlig vane, han sover nemlig i mig og min mands seng ..

Han er 1 år .. og når han står op midt om natten vil han bare ik ligge ned igen .. han vil op hos os ..

det er hyggeligt nok men hvis jeg ku lærer ham at sove i sin egen træmmeseng ville det være perfekt , gode råd?

Men problemet er at han er begyndt at være meget urolig fra kl 02.30 til 05 om natten .. han smider sutten og piver rigtig meget.. har han ondt i halsen mon?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Zeus

Anonym skriver:

Min søn har fået en dårlig vane, han sover nemlig i mig og min mands seng ..

Han er 1 år .. og når han står op midt om natten vil han bare ik ligge ned igen .. han vil op hos os ..

det er hyggeligt nok men hvis jeg ku lærer ham at sove i sin egen træmmeseng ville det være perfekt , gode råd?

Men problemet er at han er begyndt at være meget urolig fra kl 02.30 til 05 om natten .. han smider sutten og piver rigtig meget.. har han ondt i halsen mon?

Mellemøresbetændelse evt?

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Mellemøresbetændelse evt?

lægen har tjekket ham 3 gange og der var intet heldigvis

Anmeld

10. november 2011

kirsti

ang at komme i egen seng handler det om at tage beslutningen og så holde fast i det er der han skal sove. Det tager et par dage med skrig og skrål men så er det somregel overstået

Anmeld

10. november 2011

Zeus

Anonym skriver:

lægen har tjekket ham 3 gange og der var intet heldigvis

Hmm.. Ja så er jeg helt blank.. Cajsa sover som en drøm hele natten, så det er ikke lige mit specialle 

Men det kan være han er ved at komme ind i en dårlig søvn rytme, hvor han er ved at blive vant til at vågne? Hvor mange lure sover han om dagen?

Anmeld

10. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det gjorde vores søn også da han var omkring samme alder og til sidst blev det bare for meget, da vi stod og skulle have en baby til (der er 17 mdr. imellem dem).

Så jeg tog "kampen" med ham. Jeg blev ved med, at gå ind til ham og lægge ham ned og sige "godnat, og sov godt. Mor og far passer på dig etc". Så gik jeg ud igen. Når han havde ligget og grædt lidt gik jeg inde igen og gjorde det samme igen, og det gjorde jeg indtil han faldt i søvn. De første par dage tog det lang tid, men der gik ikke mange dage, så fandt han ud af, at han ikke kom ind i vores seng og så var det måske bare en tår vand han skulle have eller et lille klem.

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Hmm.. Ja så er jeg helt blank.. Cajsa sover som en drøm hele natten, så det er ikke lige mit specialle 

Men det kan være han er ved at komme ind i en dårlig søvn rytme, hvor han er ved at blive vant til at vågne? Hvor mange lure sover han om dagen?

2 lurer om dagen ..

men han har fået dårlig vane , hvor han sover først ved 22 tiden

Anmeld

10. november 2011

Zeus

Anonym skriver:

2 lurer om dagen ..

men han har fået dårlig vane , hvor han sover først ved 22 tiden

Det kan være han skal ned på én lur?

Anmeld

10. november 2011

henh01

Jeg ville holde ham til 1 lur om dagen og så put ham for natten ved 19-20 tiden.

Derudover er det en fordel hvis man har faste aftenritualer og putteritualer.

Hvad angår at han vågner om natten og først falder til ro inde ved Jer så vil jeg anbefale Jer at anskaffe bogen "godnat og sov godt" -Den virker.

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Det kan være han skal ned på én lur?

aha .. mig som troede han havde brug for de to lurer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.