Ja, har idag udfyldt, og sendt faderskabs papirene afsted til stfv. og det er godt no med meget blanede følelser 
faren har hele gravditeten ikke ville have noget med mig eller den lille at gøre, men har idag meddelt at han gerne vi ed til fødslen, og han vil beholde sin del af forældremyndigheden.. dette blev jeg selvf. rigtig glad for at høre, selvom at jeg måske syntes at det er lidt mærkeligt at han skal med til fødslen når vi kke har set hinanden i 4 måneder, og heller ikke kommer til at se hinanden de sidste 2 måneder af graviditeten da han bor ret langt væk. så tanken om at ligge der med spredte ben i rum med en person jeg ikke har haft kontakt med i så lang tid, ja det virker altså lidt mærkeligt for mig, han har også klart meldt ud at han ikke vil have kontakt med den lille efterfølgende, altså han vil ikke se hende når hun er født .. så kan jeg ikke helt se hvad han vil med forældremndgheden så ved ikke rigtig om jeg bør gve det en chance, eller søge om den fulde forældremyndighed med det samme
skal lige siges at vi var i et meget langt forhold, vi havde købt lejlghed sammen, osv. han smuttede så da jeg blev gravid, og nægtede endnu en abort .. så han er måske ikke den rigtige at tage med til fødslen ??
men kn jeg nægte mit barns far det ??
ved ikke hvad jeg ville med det her indlæg, syns bare det var uendelig svært at sende brevet, og søge om alle de der ting man nu kan øknomisk når man er enlig.... de fleste kan nk gætte hvem jeg er, men ville ikke hænge faren ud herinde, så vælger at være anonym .
Anmeld