Hvornår begyndte i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2009

Tina2

Vil også sige du bare skal købe når du har lyst.... Jeg begyndte også meget tidligt at gå og købe lidt småting til babyen, og da vi i uge 22 fik at vide det var en pige, kunne vi rigtig gå amok i tøsetøj:-)

2. gang måtte vi vente med at få kønnet at vide til uge 26 til 3D scanningen, for han gemte det godt til MD, så jeg måtte vente lidt længere med at gå amok i drengetøj der :-)

Og stort tillykke, det er så hyggeligt at være gravid og gå og forberede sig, så nyd det endeligt:-)

Knus Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2009

SaNiNa

købte en body da jeg var ved lægen og testede postitiv ellers har vi gjorde det løbende... vi har fåe rigtig mange gode tilbud her på udsalg...

er o dag 24 + 1 og vi mangler kun lidt tøj, puslebord og så alle små tingende

Anmeld

14. februar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Da jeg var 3 måneder henne begyndte jeg så småt at købe lidt, hvis jeg lige fandt noget sødt eller der var udsalg.
Men det var først i graviditetens sidste måneder jeg begyndte at købe de store ting, som seng og puslebord.

Anmeld

14. februar 2009

Pia.

Jeg har købt tidligt alle tre gange - har simptelthen ikke kunne lade hver - næsten samme dag som jeg har testet positiv har jeg måtte købe mig et eller andet... - min familie er lige så slemme, har ikke været langt henne før jeg har fået et eller andet lille stykke tøj, legetøj, sut eller andet...

Elsker at handle og købe ting og især når jeg er gravid...

Knus Pia.

Anmeld

14. februar 2009

mortil(nichlasogmathias)

Eva skriver:

Hej...og tillykke med den kommende baby...
Da jeg ventede den første begyndte jeg at købe lige fra testen var positiv,....lige så stille og roligt og barnebogn osv var bestilt laaaang tid før jeg var halvejs...forventningens glæde ved at gå og købe lidt skal da ikke ødelægges ved at gå og tænke hvis og hvis...så hvis du har lyst, så gå da amok og køb...
Knus Eva

det samme gjorde jeg, tror ikke at jeg var mere end 8-10 uger henne da barnevognen var bestilt... elsker at gå og kigge og købe ting til den lille bebs.. jeg ku ike vente... havde faktisk alt det tøj han sku bruge op til str. 74 inden jeg var halv vejs i min graviditet... elskede og gå og kigge på det.. tillykke med det forresten... det bliver så spændende... vi prøver på at få nummer to... glæder mig til at være gravid igen..

Anmeld

14. februar 2009

Miamaja

jeg kobte krybben og sengetoj og satte varelset parat til baby med puslebord og div legetoj 1 aar inden guldklumpen blev fodt. og begundte allerede at kobe neutralt nyfodt toj JAAA jeg var godt skruk

Anmeld

14. februar 2009

Cris

Jeg købte noget da jeg var ca 6 måneder gravid, det var barnevogn (jeg har købt den fra en bekendt som ville sælge den billigt til mig) og stille og rolligt har jeg også købt nogle bodier og en voksi-pose "copy" :-) Da jeg var i uge 38 har jeg købt bleer og vådeservilleter og nogle Weleda ting til baby. Jeg har ellers ikke købt så meget for jeg ikke vidste, om det var en dreng eller en pige og desværre ALT er enten blå eller lyserød, når de er så små. Jeg ville ikke vide kønen og det var dejligt, synes jeg. Jeg ville gerne finde noget grønt, orange eller gul men der er næsten ingenting a vælge. Kedeligt synes jeg. . Efter fødslen har jeg købt flere ting. Det var hyggeligt at gå tur og kikke i nogle butikker en gang i mellem. Men jeg har også købt rigtigt meget brugt tøj som jeg har givet videre til nogle (jeg gad ikke at samle for meget derhjemme)

Er du gravid? Der kommer helt sikker en søde baby, for din lille dreng er soooo sød :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.