Hvornår begyndte i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

856 visninger
17 svar
0 synes godt om
13. februar 2009

Findusinde

Hej..

Bare for at være nysgerrig.. Hvornår begyndte I at købe ting ind til lille bloppen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2009

Anja

Efter MD scanningen

Anmeld

13. februar 2009

Doktor Doolittle

Desværre for sent, dvs. da vores ældste søn VAR født. Det skyldtes at det var en meget uventet graviditet. Vi opdagede først jeg var gravid i 12. uge og så havde vi ellers nok at tænke på, bl.a. havde vi revet hele vores lejlighed ned i troen om at vi havde masser af tid for os. Desuden fødte jeg 6 uger for tidligt, så det var på mange måder en meget kort graviditet. Dén weekend, jeg fødte, ville vi have købt barnevogn osv. Vi havde KUN noget arvetøj i et par poser, INTET andet.
Tina

Anmeld

13. februar 2009

Findusinde

Anja skriver:

Efter MD scanningen

Pinligt.. MD scanning??? Hvornår er det? Og hvad er det? Er vist ikke så godt inde i min gravidtet.. Er kun 8-10 uger henne...

Anmeld

13. februar 2009

Findusinde

Findusinde skriver:

Pinligt.. MD scanning??? Hvornår er det? Og hvad er det? Er vist ikke så godt inde i min gravidtet.. Er kun 8-10 uger henne...

Tror jeg har læst mig frem til det.. Det er den man får i Uge 20, Ikke??

Anmeld

13. februar 2009

Findusinde

Synes bare det er rigtig svært, jeg har sagt at der intet skal købes før jeg er over halvvejs.. Men puha, nu hvor jeg ved at min gravidtet er helt virkelig, og alt er som det skal være.. Så rumstere det bare i min tegnebog og mit dankort, lige så snart jeg ser en sparkedragt..

Anmeld

13. februar 2009

JonTri

Findusinde skriver:

Tror jeg har læst mig frem til det.. Det er den man får i Uge 20, Ikke??

Jo MD er den man får i uge 20... Hvor skal man vide det fra, hvis man ikke har prøvet det før?

Jeg købte en lille bamse oh 2 huer i uge 12 - efter nakkefoldsskanningen. Ellers købte jeg ikke så meget tøj...
Barnevognen blev allerede købt i uge 22, da der var januarudsalg... Det er bare SÅ hyggeligt at gå og købe - og en go' ide, da man så bruger de MANGE penge løbende... så frem med shoppegenet...

Hilseb Rikke - som skal ud og shoppe om lidt

Anmeld

13. februar 2009

Mca<3

Jeg tror jeg købte de første ting da jeg var i 6 md .. Og så kørte vi derefter ud og købte det hele på en gang Så blev shoppe lysten styret ..

Anmeld

13. februar 2009

Diana...

Efter 3 måneder, gammel overtro at man ikke må købe noget de første 3 måneder så jeg købte efter 3 måneder.

Anmeld

13. februar 2009

Honningblomst

Hej...og tillykke med den kommende baby...
Da jeg ventede den første begyndte jeg at købe lige fra testen var positiv,....lige så stille og roligt og barnebogn osv var bestilt laaaang tid før jeg var halvejs...forventningens glæde ved at gå og købe lidt skal da ikke ødelægges ved at gå og tænke hvis og hvis...så hvis du har lyst, så gå da amok og køb...
Knus Eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.