Rød i enden og rød om munden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Mussen2

LISBETH:-) skriver:

Nej det skal du heller ikke

Jeg tænkte bare om det mon så ud som min datters gjorde, det lyder nemlig meget ens.

Hun kunne ikke tåle farvestoffer, men er nu vokset fra det

Hvilke farvestoffer var "no-go" kan du huske det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

malo

Mussen2 skriver:

hvor tit smører du ham med Ceridalen?

Døjede I også med rød numse, som sådan kunne komme og gå? Jeg tænker på om der er sammenhæng...

Vi smurte/smører morgen og aften. 

Og ja, den røde numse var nemlig sådan noget der kom og gik, kunne nogle gange se sammenhæng, når de fx. havde fået kødsovs med masser af tomat i vuggestuen. Men sørgede for at han var helt tør i numsen før han fik creme og ble på. (Nu bruger han ikke længere ble om dagen, så vi er faktisk sluppet fra den røde numse)

Pøj pøj med det.

Anmeld

10. november 2011

Mussen2

malo skriver:

Vi smurte/smører morgen og aften. 

Og ja, den røde numse var nemlig sådan noget der kom og gik, kunne nogle gange se sammenhæng, når de fx. havde fået kødsovs med masser af tomat i vuggestuen. Men sørgede for at han var helt tør i numsen før han fik creme og ble på. (Nu bruger han ikke længere ble om dagen, så vi er faktisk sluppet fra den røde numse)

Pøj pøj med det.

Ok, tak for svar.  Jeg er også meget obs på at numsen er HELT tør og har faktisk altid været det.

Jeg må prøve at observerer om der er en sammenhæng med fødevarer

Anmeld

10. november 2011

malo

Mussen2 skriver:

Ok, tak for svar.  Jeg er også meget obs på at numsen er HELT tør og har faktisk altid været det.

Jeg må prøve at observerer om der er en sammenhæng med fødevarer

Ok, jamen så håber jeg på at det bliver bedre, og du kan være heldig at undgå det der giver rød numse :-) Prøv at holde pause med Inotyol ind i mellem, det har også virket for os...

Anmeld

10. november 2011

LISBETH:-)

Mussen2 skriver:

Hvilke farvestoffer var "no-go" kan du huske det?

Ja rød og gul, og især rød.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.